Louis Vuitton: Cult ταινίες και μυθιστορήματα ήταν η έμπνευση της Pre-Fall 2020 καμπάνιας
- 28 ΙΑΝ 2020
Ο Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Louis Vuitton (για τις γυναικείες συλλογές) ανέθεσε στις μούσες του γαλλικού brand να φωτογραφηθούν για τη νέα καμπάνια. Με αφορμή την κυκλοφορία της Pre-Fall 2020 συλλογής του οίκου (τα περισσότερα fashion brands κυκλοφορούν τις Pre-Fall συλλογές αυτή την περίοδο), η οποία έχει επιρροές από τη μόδα του ’70, ο Ghesquière δημιουργεί μια συναρπαστική καμπάνια.
H Pre-Fall 2020 συλλογή Louis Vuitton
Η Pre-Fall 2020 συλλογή Louis Vuitton «εξιστορεί» το δικό της αφηγηματικό ταξίδι μέσα από τα ρούχα. Το κάθε ύφασμα λέει τη δική του ιστορία. Οι «χαρακτήρες» της καμπάνιας είναι αυτοί που θέτουν εξαρχής τη διάθεσή της. Τα ρούχα της συλλογής έχουν σημαντικό ρόλο. Κάθε σύνολο γράφει το δικό του κεφάλαιο, έχει τον δικό του μονόλογο, εξού και τα κάπως περίεργα, fun taglines σε κάθε φωτογραφία της καμπάνιας.
Η αντιπαράθεση ανάμεσα στα καλοραμμένα ρούχα της κολεξιόν με τα πιο αθλητικού ύφους είναι ένα «παιχνίδι» που παίζει συχνά ο Ghesquière, όσον αφορά τις συλλογές του.
Cult ταινίες και μυθιστορήματα και η εκπληκτική καμπάνια
Ο Nicolas Ghesquière δημιούργησε τη δική του «κινητή βιβλιοθήκη», μία που μπορεί κανείς να τη φορέσει. Τα ρούχα της Pre-Fall 2020 συλλογής καθώς και η καμπάνια, αντλούν έμπνευση από τα διαχρονικά camp και επιστημονικής φαντασίας μυθιστορήματα των ’60s και των ’70s. Μυθιστορήματα τρόμου, όπως το “The Exorcist” του William Peter Blatty (1971), αγάπης αλλά και sci-fi ιστορίες, τους συνθέτουν την πιο ευφάνταστη καμπάνια μόδας.
Σε ρετρό αισθητική, στις εικόνες του φωτογράφου Collier Schorr (που επιμελήθηκε τις φωτογραφίες), το μήνυμα της καμπάνιας είναι ξεκάθαρο: η μόδα είναι ένα μυθιστόρημα.
Το καστ της καμπάνιας Louis Vuitton
Ο Ghesquière για την καμπάνια Louis Vuitton έφερες όλες τις μούσες του οίκου για να πρωταγωνιστήσουν σ’ αυτή. Από τους μουσικούς, Robyn και Jaden Smith μέχρι και τις ηθοποιούς Alicia Vikander, Jennifer Connelly, Sophie Turner, Léa Seydoux, Emma Roberts και Chloë Grace Moretz, μεταξύ άλλων, όλοι οι φίλοι του οίκου Louis Vuitton είχαν μια θέση στην καμπάνια.
Εμπνευσμένες από ταινίες τρόμου και επιστημονικής φαντασία, οι τίτλοι της κάθε πλασματικής ιστορίας της καμπάνιας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Τα “The Devil’s Mansion”, The Haunted Garden” και “Arachno-Mania”, προκαλούν εντύπωση και δίνουν μια αυθεντικότητα στο project.
«O William Peter Blatty, που έγραψε τον Εξορκιστή, μας έδωσε τα δικαιώματα για να τυπώσουμε το εξώφυλλο του βιβλίου του. Και όλα ξεκίνησαν από εκεί», δήλωσε σχετικά ο Nicolas Ghesquière. Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι η ιδέα για την καμπάνια ήρθε πρώτη και μετά προέκυψε ο σχεδιασμός των ρούχων.
«Είναι ένα τόσο φανταστικό σύμβολο για εμένα το να μπορώ να χρησιμοποιήσω το πλασματικό και να το συμπεριλάβω σε ένα σύνολο. Και μετά σκέφτηκα. Πώς θα ήταν αν έκανα το αντίστροφο; Το να χρησιμοποιήσω το πλασματικό μέσα από μια εικονογράφηση μόδας; Οι γυναίκες που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, είναι σαν να κοιτούν τον εαυτό τους στον καθρέφτη, εκπροσωπώντάς τον μέσα απ’ αυτούς τους διαφορετικούς χαρακτήρες».
Οι μούσες του Louis Vuitton περήφανα, λοιπόν, ποζάρουν για τα πόστερ αυτά και με ευφυέστατο τρόπο, «αγκαλιάζουν» τον χαρακτήρα που τους δόθηκε από τον Nicolas Ghesquière. Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του.