FASHION NEWS

Naomi Campbell, Gisele Bündchen & Adriana Lima στη νέα καμπάνια της Victoria’s Secret

Emma McIntyre/Getty Images/Ideal Image

Η Victoria’s Secret, λίγο πριν το Victoria’s Secret World Tour, το fashion show-ντοκιμαντέρ που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο, παίζει το δυνατό της χαρτί και συγκεντρώνει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα από τον χώρο του modeling.

«Όλοι κρύβουμε μέσα μας ένα icon. Αξιοποίησε αυτή τη φωνή για να δημιουργήσεις τις δικές σου θρυλικές στιγμές» αναφέρει το brand στην ανακοίνωσή του θέλοντας να τονίσει ακόμη περισσότερο ότι αλλάζει πλεύση. Και για να τονίσει ακόμη την έννοια του icon επαναφέρει στο δυναμικό του ονόματα με ιστορία στον χώρο της μόδας, που συνδέθηκαν μαζί του και περπάτησαν ως «άγγελοι» στα φαντασμαγορικά shows του. 

Naomi Campbell, Gisele Bündchen, Adriana Lima και Candice Swanepoel πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της Victoria’s Secret, The Icon Collection, που κυκλοφόρησε πριν λίγες ώρες για το νέο push-up demi-bra. Το λαμπερό iconic καστ συμπληρώνουν γυναίκες από τη νέα γενιά μοντέλων όπως η Paloma Elsesser και η Adut Akesh που αποτελούν τις νέες προσθήκες στην ομάδα της VS, η Sui He, η Hailey Bieber και η Emily Ratajkowski.

Όλες μαζί φωτογραφίζονται με τα νέα εσώρουχα στον φακό του Mikael Jansson, ενώ και το βίντεο που σκηνοθέτησε ο Stephen Galloway είναι εντυπωσιακό.

Naomi Campbell, Gisele Bündchen & Adriana Lima στη νέα καμπάνια της Victoria’s Secret

Η Naomi Campbell που συνεργάστηκε πρώτη φορά με τη Victoria’s Secret στις αρχές των 90s, μοιράστηκε μία φωτογραφία από την καμπάνια στην οποία ποζάρει πλάι της η Adut Akesh. «Η λέξη icon είναι κάτι παραπάνω από ένας τίτλος. Είναι ο ρυθμός της πασαρέλας, ο παλμός του στιλ και η συμφωνία της δύναμης. Έχει να κάνει με το να αγκαλιάζεις κάθε βήμα με σκοπό, να αποπνέεις αυτοπεποίθηση και να αφήνεις ένα ανεξίτηλο σημάδι στον καμβά του κόσμου. Τα icons δεν γεννιούνται, σμιλεύονται από το ταξίδι τους.», έγραψε κάτω από την ανάρτησή της.

Με τη σειρά της, η Paloma Elsesser, ανάρτησε μία φωτογραφία στην οποία ποζάρει με ένα δαντελένιο bodysuit. «Ανάμεσα σε θρύλους. Νιώθω εξαιρετικά ευγνώμων που συμμετέχω σε αυτή την καμπάνια» έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησης.

Το νέο σχέδιο της Victoria’s Secret ξεχωρίζει για τον σύγχρονο σχεδιασμό του. Κυκλοφορεί σε 9 διαφορετικά χρώματα από δαντέλα ενώ πάνω σε κάθε σχέδιο διακρίνεται το logo του brand. Όπως αναφέρεται και στο site είναι σχεδιασμένο για να αναδείξει το φυσικό σχήμα του στήθους.