DIOR

Ο Christian Dior έχει κάτι διαφορετικό να σου πει για τον επόμενο χειμώνα

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ξεκίνησε με τον Dior να κάνει αίσθηση με το fashion show που παρουσίασε για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του '18. Η Maria Grazia Chiuri επαναφέρει το ερώτημα που παραμένει ίδιο εδώ και μισό αιώνα και έχει να κάνει με το τι αφορά την νέα γενιά. Μπορεί τα πλαίσια να διαφέρουν και ο τρόπος που απαντούν οι νέοι σε τέτοιου είδους ερωτήματα να διαφέρει, ωστόσο δεν παύει η ανησυχία. Αυτό το γεγονός, ώθησε την Chiuri να δημιουργήσει μία συλλογή που να είναι σύμφωνη με το συνολικό κλίμα της εποχής.

Λίγο μετά το logo ”We should all be feminists” Που έφεραν τα t-shirts της συλλογής από το καλοκαίρι του΄16, η Chiuri εμπνέεται από την 21χρονη κόρης της και δημιουργεί logos που δηλώνουν ξεκάθαρη άρνηση. ”Non, non et non” είναι το νέο μότο που όπως είπε η ίδια είναι η μόνιμη σχεδόν απάντηση της κόρης της όταν τη ρωτά κάτι. Συνέχισε λέγοντας ότι δεν είναι εύκολο να λες όχι και αυτό το χαρακτηριστικό της νέας γενιάς είναι η κινητήριος δύναμή της.

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Έτσι, η νέα συλλογή του Dior, δηλώνει επανάσταση και γεμίζει χρώμα και έντονα prints.

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Οι cult δεκαετίες γίνονται ένα σε εξαιρετικά outfits.

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Τα logos είχαν ξεκάθαρη στάση και απέδιδαν ξεκάθαρα το μήνυμα της Chiuri.

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Χωρίς να χάσει την αίγλη του, ο Christian Dior μετάτρεψε τη μόδα σε ένα κοινωνικά μήνυμα κατανοητό από όλους.

AP Photo/Kamil Zihnioglu

AP Photo/Kamil Zihnioglu

AP Photo/Kamil Zihnioglu

AP Photo/Kamil Zihnioglu

 

Κεντρική φωτογραφία: AP Photo/Kamil Zihnioglu

Exit mobile version