FASHION NEWS

O Jacquemus άνοιξε την πρώτη του μπουτίκ στη Νέα Υόρκη και η καμπάνια είναι ό,τι καλύτερο έχεις δει

© Lewis Joly/AP Images

Δεν είναι θαύμα (αν και κάποιος μπορεί να πει ότι ο Simon Porte Jacquemus είναι παιδί-θαύμα), αλλά πολύ καλό marketing. Η ευκολία και η αυθεντικότητα με την οποία προσεγγίζει κάθε του project, έχουν κάνει το brand του ένα από τα πιο πετυχημένα, στα 15 χρόνια που διατηρεί τον οίκο του.

Οι αριστουργηματικές καμπάνιες του και οτιδήποτε παρουσιάζει στα social media, είτε μέσω Instagram είτε μέσω TikTok, τού επιτρέπουν να διαδώσει ακόμα καλύτερα το όραμα που έχει για το brand του -και φυσικά, να αυξήσει τα κέρδη του (που το 2023 ξεπέρασαν τα 280000000 ευρώ). Αυτό του επιτρέπει να εξελίξει κι άλλο τον οίκο του και το τελευταίο του εγχείρημα είναι το άνοιγμα της πρώτης μπουτίκ του, εκτός γαλλικών συνόρων. Ο Jacquemus άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη Νέα Υόρκη και για την προώθησή του (και μαζί μιας limited edition συλλογής που λάνσαρε με αφορμή το opening), κυκλοφόρησε τα καλύτερα βίντεο που εμπνέονται φυσικά από το Μεγάλο Μήλο.

Τα βίντεο που παρουσιάζουν με χιουμοριστικό τρόπο μερικά από τα πιο εμβληματικά νεοϋορκέζικα σνακ και φαγητά, επιβεβαιώνουν για ακόμη μια φορά την ευφυέστατη ομάδα marketing του Jacquemus. Μερικά TikTok βίντεο δε, που πρωταγωνιστεί ο ίδιος, που προωθούν το άνοιγμα της μπουτίκ του στη Νέα Υόρκη (κάποια έχουν ξεπεράσει τις 11000000 θεάσεις), κάνουν αυτό το project, ένα από τα πιο πετυχημένα του. Σε αυτό βοηθάει και η ίδια η μπουτίκ, που απ’ ότι βλέπουμε από τις φωτογραφίες, εντυπωσιάζει για την αρχιτεκτονική και το design της.

Η νέα μπουτίκ Jacquemus και τα τεράστια bagels της καμπάνιας

Βγάζει νόημα, ότι ένας οίκος τόσο πετυχημένος που παρουσιάζει το γαλλικό στιλ και μόδα με αβίαστο τρόπο θα έχει και μια εξίσου εντυπωσιακή μπουτίκ. Μέχρι και πριν μερικές μέρες, ο Jacquemus είχε μπουτίκ μόνο στη Γαλλία, αλλά αυτό άλλαξε με το άνοιγμα του πρώτου flagship store του στη Νέα Υόρκη.

Η The New York Boutique, που βρίσκεται στο Soho στο Manhattan, βρίσκεται σε ένα παραδοσιακό brownstone κτίριο του 19ου αιώνα, που θυμίζει τα εξοχικά σπίτια που βρίσκονται εκτός πόλης. Ο εσωτερικός χώρος είναι εξίσου εντυπωσιακός, αλλά και ταιριαστός με την αισθητική των ρούχων του σχεδιαστή. Ένας minimal χώρος με εντυπωσιακά statement έπιπλα και ενδιαφέρουσες καμπύλες και γωνίες, χαρακτηριστικά που βρίσκει κανείς και στις σιλουέτες των ρούχων Jacquemus.

Την μπουτίκ ανέλαβε το αρχιτεκτονικό γραφείο Oma, που έχει συνεργαστεί και με άλλους οίκους μόδας, όπως τον Loewe και τον Prada για το στήσιμο των fashion shows του, ενώ έχει σχεδιάσει και τα κεντρικά γραφεία του Jacquemus στο Παρίσι.

Για να ανοίξει βέβαια την μπουτίκ, ο σχεδιαστής χρειάστηκε να βρει επενδυτή. Σύμφωνα με το Miss Tweed, ο Jacquemus προσέγγισε το Rothschild &Co., που επένδυσε ένα μικρό ποσοστό στο γαλλικό brand, για τα επερχόμενα μεγαλεπήβολα πλάνα του (σκοπεύει να ανοίξει κι άλλα καταστήματα στο μέλλον, ενώ προγραμματίζει κι άλλα events).

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο σχεδιαστής δέχεται οικονομική βοήθεια από εξωτερικούς επενδυτές, μιας και μέχρι και το 2023, η περίπτωσή του θεωρούνταν από τα success stories στη βιομηχανία της μόδας καθώς ήταν πλήρως ανεξάρτητος. Σύμφωνα, το Miss Tweed, η φετινή χρονιά, δεν ήταν τόσο κερδοφόρα για τον Jacquemus, με τα κέρδη του να υπολογίζεται πως έχουν πέσει κατά 15-20%.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει τον Γάλλο σχεδιαστή από το να επεκτείνει το brand του, όπως προδίδει και το άνοιγμα της μπουτίκ του στη Νέα Υόρκη. Φυσικά, μια τόσο σημαντική στιγμή για το brand δεν θα μπορούσε να μην ακολουθηθεί από μια συλλογή, με τον Jacquemus να κυκλοφορεί 4 limited edition κομμάτια που εμπνέονται από τη μεγαλούπολη: 1 hoodie, 1 φούτερ, 1 καπέλο και μια κούπα (που βλέπουμε σε ΧΧΧΧL μέγεθος στα βίντεο της καμπάνιας) πωλούνται αποκλειστικά online αλλά και στην μπουτίκ στη Νέα Υόρκη.

Σύμφωνα, με το account του brand, το επόμενο project θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο, με το άνοιγμα μιας ακόμη μπουτίκ, πιθανότατα; To be continued.

Exit mobile version