FASHION CAMPAIGN

O Martin Scorsese είναι ο καλύτερος πρωταγωνιστής σε καμπάνια μόδας που έχουμε δει τελευταία

© Markus Schreiber/ΑP Images

Δεν βλέπεις κάθε μέρα έναν από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες στην ιστορία του κινηματογράφου να πρωταγωνιστεί σε καμπάνια μόδας. Ο Martin Scorsese όμως, έχει αρκετό ταλέντο για να κάνει και αυτό και να υποδυθεί άψογα μια καρικατούρα του εαυτού του, προσφέροντας χιούμορ και sophistication στο project. Γι’ αυτό, μπορείς να ευχαριστείς τον Ronnie Fieg, ιδρυτή του brand Kith, το οποίο συνεργάζεται με έναν ακόμα «τιτάνα» της μόδας, τον Giorgio Armani για τη δημιουργία μιας συλλογής ρούχων. Το Kith και ο Giorgio Armani, λοιπόν, ενώνουν τις δυνάμεις και φέρνουν τον Martin Scorsese να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια.

Kith x Giorgio Armani: Ο Martin Scorsese είναι ο “The Artist” της πρώτης capsule συλλογής της συνεργασίας

Το brand Kith και ο οίκος Giorgio Armani συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας ανδρικής συλλογής που έχει το όνομα, The Archetype. Η συλλογή αυτή χωρίζεται σε 4 μέρη και θα έχει 4 διαφορετικές capsule συλλογές ρούχων:The Artist, The Entertainer, The Traveler και The Entrepreneur. Η κάθε capsule συλλογή έχει διαφορετικό όνομα, λοιπόν, αλλά και διαφορετικά ρούχα και υφάσματα. Η κάθε συλλογή «παντρεύει» και τις 2 αισθητικές των 2 brands, παρ’ όλα αυτά, ο Fieg ήθελε να τιμήσει την εμβληματική αισθητική του Ιταλού σχεδιαστή γι’ αυτό και το κοστούμι έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Και οι 4 συλλογές, λοιπόν, θα έχουν κοινό παρανομαστή. «Ήδη από τις πρώτες μας κουβέντες, ήξερα ότι ήθελα η συλλογή να περιστρέφεται γύρω από το κοστούμι. Για εμένα, “κοστούμι” και “Giorgio Armani”, είναι 2 έννοιες συνώνυμες», αναφέρει ο Fieg σε statement.

Το Kith και ο Giorgio Armani κυκλοφόρησαν την καμπάνια της πρώτης capsule συλλογή που αφορά την The Artist κολεξιόν και στην καμπάνια της οποίας, πρωταγωνιστεί ο θρυλικός σκηνοθέτης, Martin Scorsese. Ο σκηνοθέτης είναι φίλος του Ιταλού σχεδιαστή, οπότε αυτή η συνεργασία βγάζει απόλυτα νόημα. Ο Scorsese μάλιστα, είχε σκηνοθετήσει το ντοκιμαντέρ, Made in Milan, που αφορά τον Ιταλό σχεδιαστή, που είχε κυκλοφορήσει το 1990. Για όλους αυτούς τους λόγους και όχι μόνο, το Kith και ο Giorgio Armani ζήτησαν από τον Martin Scorsese να συμμετέχει στην καμπάνια της συλλογής.

Η καμπάνια πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους, όπου βλέπουμε τον σκηνοθέτη να εισέρχεται στο σετ μιας ταινίας. Μιλώντας στο τηλέφωνο με τον casting director της ταινίας, φαίνεται να ψάχνει για τον τέλειο πρωταγωνιστή του πλασματικού project, συνειδητοποιώντας στο τέλος ότι ο ίδιος είναι ο καταλληλότερος υποψήφιος. Το φιλμ συνοδεύεται με το ίδιο wit και εξυπνάδα που χαρακτηρίζει τον σκηνοθέτη, κάνοντας αυτή την καμπάνια μόδας από τις καλύτερες που έχουμε δει τελευταία.

Ελπίζουμε να είναι έτσι και οι επόμενες 3 καμπάνιας, μιας και για κάθε capsule συλλογή, ο πρωταγωνιστής θα αλλάζει. Για την παρουσίαση της Entertainer συλλογής, στην καμπάνια θα δούμε τον ηθοποιό και μουσικό Lakeith Stanfield, στον ρόλο του Traveler θα δούμε τον Pierce Brosnan, ενώ τον Entrepreneur θα υποδυθεί ο Fieg.