O Nicolas Ghesquière φωτογραφίζει τις μούσες του για τη νέα καμπάνια Louis Vuitton
- 28 ΙΟΥΛ 2020
O Nicolas Ghesquière είναι ένας άνθρωπος που το άγνωστο του μέλλοντος, του εξάπτει την περιέργεια. Οι συλλογές του, από τότε που εκτελούσε χρέη Creative Director στον οίκο Balenciaga, αλλά και τώρα στον Louis Vuitton, εμπνέονται πάντα απ’ αυτό. Από την αβεβαιότητα του μέλλοντος. Γι’ αυτό και τα ρούχα του, έχουν φουτουριστικά χαρακτηριστικά τα οποία όμως έχουν πάντα, μα πάντα, μια «επικαιρότητα». Μπορείς να συνδεθείς, λοιπόν. Δεν υπάρχει αποξένωση, αλλά δημιουργική ελευθερία. Και αυτό, τον κρατά σε επαφή με το κοινό του. Με τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισε και τη νέα καμπάνια Louis Vuitton για τη Fall 2020 συλλογή.
Η νέα καμπάνια Louis Vuitton είναι προσωπική υπόθεση
Ο γαλλικός οίκος παρουσίασε τη νέα καμπάνια Louis Vuitton για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2020, την οποία επιμελήθηκε ο ίδιος ο Ghesquière. Η καμπάνια έχει τη δημιουργική «θρασύτητα» που έχουν όλες οι δημιουργίες του σχεδιαστή. Με πρωταγωνίστριες γυναίκες που οι προσωπικότητές τους τον εμπνέουν, ο Ghesquière προσκάλεσε τις μούσες του για τη καμπάνια Louis Vuitton. Οι γυναίκες αυτές, του επέτρεψαν να αφεθεί απόλυτα σε δημιουργικό επίπεδο, κάνοντας την καμπάνια πιο προσωπική.
Από αριστερά: Lous and the Yakuza, Marina Fois
Στη νέα καμπάνια Louis Vuitton, πρωταγωνιστούν καλλιτέχνιδες, μοντέλα και αθλήτριες. Οι Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi κ.ά. Με λίγα λόγια, 20 προσωπικότητες που μέσω της καμπάνιας ο Ghesquière ήθελε να δείξει την αύρα και την ευγενική ψυχή τους.
Από αριστερά: Dinaa Asher-Smith, Lea Seadoux
Οι iconic bags της συλλογής και το νέο jacquard “SINCE 1854”
Στη φωτογράφιση για τη νέα καμπάνια Louis Vuitton, ο Ghesquière μαζί με τις μούσες του φωτογραφίζει και iconic μοντέλα τσαντών του οίκου. Στις φωτογραφίες, θα δεις τις the Capucines, the Twist, the Pont 9 και τη the Dauphine.
Από αριστερά: Noémie Merlant, Sora Choi
Μαζί θα δεις και το νέο jacquard ύφασμα του οίκου, “SINCE 1854”. Στο ύφασμα είναι τυπωμένο το χαρακτηριστικό LV μονόγραμμα του οίκου και το έτος ίδρυσής του (1854). Το customized jacquard του οίκου, που δεις σε σορτς, φούτερ, μέχρι και στις τσάντες του brand, δίνει αυτό το έξτρα personal στοιχείο στη κολεξιόν και την καμπάνια.
Από αριστερά: Stacy Martin, Akon Changkou
Ο Nicolas Ghesquière, ο οποίος φωτογράφισε ο ίδιος τη νέα καμπάνια Louis Vuitton, αναφέρει σχετικά: «Θεώρησα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου στη φωτογραφία, φτάνοντας ως το τέλος τη δημιουργική διαδικασία της συλλογής και να της βάλω μια τελεία. Σε αυτά τα πορτραίτα, όσοι έχουν φωτογραφηθεί οφείλεται σε προσωπικούς λόγους. Μου άρεσε που ανακάλυψα νέους τρόπους επικοινωνίας με ανθρώπους που γνωρίζω ήδη. […] Για εμένα, το να ασχοληθώ με τη φωτογραφία προέκυψε από την επιθυμία μου να μεταδώσω το αίσθημα που μοιραζόμαστε σαν ομάδα, όταν δουλεύουμε πάνω σε μια συλλογή».