Ο οίκος Balenciaga λανσάρει πλατφόρμα μεταπώλησης ρούχων. Vintage Balenciaga κανείς;
- 2 ΟΚΤ 2022
Όσο οι επιπτώσεις της μαζικής παραγωγής ρούχων γίνονται όλo και πιο εμφανείς στη ζωή μας (η κλιματική αλλαγή, είναι μια από αυτές), οι εταιρείες μόδας έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται την επίδραση που έχουν στο περιβάλλον. Αν και η μόδα, έτσι όπως την γνωρίζουμε τώρα, δεν είμαι σίγουρη ότι μπορεί να γίνει ποτέ πραγματικά «πράσινη», τα brands και οίκοι μόδας καταβάλλουν προσπάθειες για να βελτιώσουν αυτή τη συνθήκη. Ένα τεράστιο brand που έχει υποσχεθεί εδώ καιρό, ότι θα μειώσει τον περιβαλλοντολογικό του αντίκτυπο, είναι ο οίκος Balenciaga.
Ο οίκος Balenciaga, ο οποίος είναι μέρος του ομίλου Kering (από τους μεγαλύτερους ομίλους μόδας), έχει μοιραστεί εδώ και μερικά χρόνια, τα πλάνα του να αλλάξει τις πρακτικές του, όσον αφορά τη δημιουργία ρούχων του. Θέλοντας να κάνει το brand πιο «πράσινο», έχει επενδύσει σε κεφάλαια που αφορούν τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, στηρίζοντας projects σε όλο τον κόσμο, όπως το agroforestry και φυσικά χρησιμοποιώντας βιώσιμα ή ανακυκλώσιμα υλικά για τη δημιουργία ρούχων του. Στόχος του οίκου, είναι να γίνει μια 100% βιώσιμη εταιρεία ρούχων, μέσα στα επόμενα χρόνια. Εξ ου και το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας μεταπώλησης ρούχων.
O οίκος Balenciaga λέει «ναι» στο second-hand
Με το vintage και second-hand shopping, να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, ο οίκος Balenciaga αποφασίζει να «χτυπήσει» και αυτή την αγορά. Για την ακρίβεια, λανσάρει τη δική του πλατφόρμα μεταπώλησης ρούχων, το “Re-Sell Program”, μια πρωτοβουλία που επιβεβαιώνει τον στόχο της εταιρείας να γίνει πιο «πράσινη».
Το Re-Sell Program του οίκου Balenciaga, θα λειτουργεί ως εξής: οι πελάτες θα μπορούν να πηγαίνουν σε επιλεγμένες μπουτίκ του οίκου και να πουλάνε τα παλιά Balenciaga ρούχα τους. Για να μπορούν να μεταπωλήσουν τα ρούχα τους, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν τα κατάλληλα έγγραφα που αποδεικνύουν την αυθεντικότητα των ρούχων. Στη διαδικασία αυτή, τον οίκο θα βοηθήσει το Reflaunt, ένα από τα μεγαλύτερα συστήματα μεταπώλησης second-hand ρούχων.
Μόλις το ρούχο πουληθεί, λοιπόν, ο «πωλητής» θα αμειφθεί είτε με μετρητά, είτε με ένα Balenciaga voucher -το οποίο υπάρχει περίπτωση να έχει μεγαλύτερη αξία από τα μετρητά αν σκεφτείς την αξία που έχουν τα ρούχα του οίκου, αυτή τη στιγμή. Με τη διαδικασία αυτή, αρχίζει να υιοθετείται η λογική της «κυκλικής μόδας», με τους καταναλωτές να αγοράζουν ακόμα πιο συχνά vintage ή second-hand ρούχα.
Η πλατφόρμα είναι ήδη ενεργή και μπορείς να μάθεις περισσότερες πληροφορίες στο site του οίκου Balenciaga.