Ο οίκος Burberry στηρίζει τη βιώσιμη μόδα, λανσάροντας μία νέα σούπερ cool συλλογή
- 23 ΑΠΡ 2020
Μπορεί ο κορονοϊός να είναι ένας μεγάλος αντίπαλος αυτή την περίοδο, όμως δεν είναι το μόνο που μας απειλεί. Η κλιματική αλλαγή και η διαχείριση των απορριμάτων είναι ένα χρόνιο πρόβλημα. Η μόδα δείχνει πως σιγά σιγά αντιδρά. Ο οίκος Burberry λανσάρει μία νέα συλλογή και μπαίνει στη λίστα με τα brands που στηρίζουν τη βιώσιμη μόδα.
Τα brands έχουν αρχίσει σιγά σιγά να επιστρατεύουν projects που έχουν στόχο τη μείωση της ρύπανσης. Ο οίκος Burberry ήταν από τους πρώτους που υιοθέτησαν περιβαλλοντικά σωστές τακτικές, καθιστώντας τη βιωσιμότητα ως την κύρια αποστολή του το 2004, πράγμα που συνεχίζει να κάνει μέχρι σήμερα. Η συλλογή που παρουσίασε ο οίκος στο πλαίσιο της Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου είχε μηδαμινό οικολογικό αποτύπωμα. Με τη νέα του συλλογή, ο οίκος Burberry γίνεται ακόμα πιο «πράσινο» brand, συνεχίζοντας να στηρίζει τη βιώσιμη μόδα.
Η νέα συλλογή της Burberry την ανεβάζει στη λίστα με τα brands που ακολουθούν τις επιταγές της βιώσιμης μόδας
Σήμερα, το βρετανικό brand ακολουθεί την ίδια ηθική με την κυκλοφορία του ReBurberry Edit, μία επιλογή από 26 κομμάτια από την συλλογή Άνοιξη 2020, όλα κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά. Η συλλογή περιλαμβάνει μία σειρά από capes, παρκά, καπαρντίνες, γυαλιά και αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν από θραύσματα, βιομηχανικά πλαστικά και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά ή φυσικές ίνες.
Αυτά τα κομμάτια έχουν μία ετικέτα σε χρώμα φιστικί, το οποίο ενημερώνει τους καταναλωτές ότι πρόκειται για οικολογικά items. Κατασκευάζονται σε εγκαταστάσεις με συνθήκες απόλυτα ευνοϊκές για τους εργαζόμενους.
«Βρισκόμαστε στα μισά του πλάνου που έχουμε θέσει ως το 2022. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην επίτευξη προόδου απέναντι στους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς μας στόχους. Τα ολιστικά μας προγράμματα βιωσιμότητας με επίκεντρο τα προϊόντα παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό. Προσκαλώντας τους πελάτες να μάθουν περισσότερα για τη βιωσιμότητα των προϊόντων μας, μέσω του προγράμματος επισήμανσης, τους βοηθάμε να κατανοήσουν καλύτερα τις πρωτοβουλίες μας» δήλωσε η Pam Batty, αντιπρόεδρος εταιρικής ευθύνης στον οίκο Burberry.
Η βιώσιμη μόδα είναι επιτακτική ανάγκη -και για την Burberry
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα, το κοινό ενημερώνεται καλύτερα για τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει η μόδα στο περιβάλλον. Για αυτόν τον λόγο είναι λογικό να ζητάμε διαφάνεια στον τρόπο παραγωγής των προϊόντων από τα αγαπημένα μας brands. Με πρωτοβουλίες όπως το ReBurberry Edit, η Burberry μάς δίνει περισσότερα κίνητρα να επενδύσουμε όχι μόνο στις συλλογές της, αλλά και στην αγορά περισσότερων βιώσιμων προϊόντων.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η θετική αλλαγή μέσω των προϊόντων μας σε κάθε στάδιο της αλυσίδας είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για ολόκληρη τη βιομηχανία μας» δήλωσε η Pam Batty.