Ο οίκος Dolce&Gabbana λανσάρει σειρά με μαντήλες
- 7 ΙΑΝ 2016
Αν έχει τύχει να ρίξετε μιά ματιά στο κόσμο της μόδας στην Ανατολή, θα ξέρετε ήδη πως το Μουσουλμανικό fashion market το τελευταίο χρόνο έχει γνωρίσει τεράστια εξέλιξη.
Με βάση μία έρευνα που έγινε πρόσφατα, μέχρι και το 2019 υπολογίζεται πως οι Μουσουλμάνες fashionistas θα ξοδεύουν 484 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο σε ρούχα και παπούτσια. Επίσης, θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι κανένας οίκος μόδας δεν έχει καταφέρει να το υποστηρίξει σωστά.
Παρ’ όλα αυτά, υπήρξε κάποια βελτίωση το 2015. Το Net-A-Porter και τα Zara λάνσαραν καμπάνιες αφιερωμένες στο Ραμαζάνι (Μουσουλμανική γιορτή) και τα H&M παρουσίασαν για πρώτη φορά σε καμπάνια, μοντέλο που φορούσε hijab. Το συγκεκριμένο μοντέλο, που ονομάζεται Mariah Idrissi, είπε σε συνέντευξή της: “Μοιάζει σαν οι γυναίκες που φοράνε hijab να αγνοούνται σε ό,τι έχει να κάνει με τη μόδα.”
Όλα αυτά, όμως, μόλις τελείωσαν. Πρίν λίγες μόνο μέρες, ο οίκος Dolce & Gabbana λάνσαρε την πρώτη collection με hijabs και abayas στην ιστορία της μόδας. Η εταιρεία παρουσίασε τη collection σε μορφή lookbook στο Style.com/Arabia, η οποία αποτελείται από πολυτελή hijabs με μαύρο μετάξι και μπεζ σατέν υφάσματα, καθώς και patterns με μαργαρίτες, πουά και φυσικά πολλή δαντέλα.
Τα αντίστοιχα παραδοσιακά abayas που συνοδεύουν τα hijabs, αποτελούνται επίσης από δαντέλα. Ακόμα, για να συνδυαστούν και με τη τελευταία collection του οίκου Dolce & Gabbana για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016, τα χρώματα ποικίλουν από απαλό κίτρινο και ροζ prints, απλά με περισσότερη δαντέλα. Ακριβώς, όπως θα φανταζόταν κανείς μία σειρά από Dolce & Gabbana hijabs. Ένα μεγάλο βήμα για τον κόσμο της μόδας και ας ελπίσουμε περισσότεροι οίκοι μόδας να ακολουθήσουν τα βήματα του οίκου.