FASHION CAMPAIGN

Ο οίκος Donna Karan επιστρέφει με μια δυνατή καμπάνια, γεμάτη supermodels

Στο fashion show της Donna Karan στη Νέα Υόρκη, το 1992 © Alex Brandon/AP Images

Το 2024 φαίνεται από τώρα να είναι η χρονιά που η μόδα επιστρέφει δυναμικά στους «δέκτες» μας. Όσα έχουμε δει να συμβαίνουν στον χώρο αυτό, ήδη από τους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς, επιβεβαιώνουν ότι οι άνθρωποι της βιομηχανίας, έχουν σκοπό να εμπνεύσουν και να δημιουργήσουν «σούσουρο» για όλους τους σωστούς λόγους. Αυτό αφορά και τις καμπάνιες μόδας που βλέπουμε να κυκλοφορούν τελευταία (αυτή των Dsquared2 είναι με διαφορά η πιο ενδιαφέρουσα που έχουμε αυτή την περίοδο), και μια που κυκλοφόρησε την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου, έρχεται να θέσει τον πήχη ψηλά. Ο οίκος Donna Karan επιστρέφει και αυτή η επιστροφή συνοδεύεται από μια πολύ δυνατή καμπάνια μόδας.

Η εταιρία G-III Apparel Group, που έχει υπό την κατοχή του τον οίκο Donna Karan, επαναφέρει το αμερικανικό label που είχε μπει στον «πάγο» τα τελευταία χρόνια. Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, λοιπόν, στην ιστορία του οίκου, πράγμα που γιορτάζεται με ένα πολύ ενδιαφέρον project: τη Spring 2024 καμπάνια Donna Karan στην οποία συμμετέχουν 8 εμβληματικά μοντέλα.

In Women We Trust: Η νέα εποχή του οίκου Donna Karan και η εντυπωσιακή πρώτη καμπάνια

Εκτός από το DKNY label, που στην ουσία πρόκειται για ένα πιο οικονομικό και νεανικό brand, «κάτω» από την ομπρέλα του Donna Karan ονόματος, υπήρχε πρώτα ο ομώνυμος οίκος. Η Karan, η οποία αποσύρθηκε από τον ρόλο της καλλιτεχνικής διευθύντριας το 2015, πούλησε τον οίκο στο LVMH Group το 2001, που μετά πούλησε στο G-III Apparel Group, το 2015 για 650 εκατομμύρια δολάρια. Το ποσό αυτό θεωρήθηκε πολύ μικρό για έναν κάποτε αναγνωρισμένο οίκο που είχε αρχίσει να χάνει την αίγλη του με τα χρόνια -και που το LVMH Group ήθελε να ξεφορτωθεί. Με την ιδρύτρια του οίκου να μην έχει καμία σχέση με τον οίκο πια, το όνομα αυτό είχε αρχίσει να «ξεθωριάζει» και μπήκε στον «πάγο». Όλα αυτά, μέχρι και τώρα, με το G-III Apparel να επαλανσάρει τον οίκο και η επιστροφή αυτή δεν περνάει απαρατήρητη.

Για τη νέα εποχή του οίκου Donna Karan New York και τη Spring 2024, οι υπεύθυνοι του οίκου παρουσιάζουν την καμπάνια, αλλά και μια συλλογή που βασίζεται σε μια workwear γκαρνταρόμπα (δηλαδή ρούχα για το γραφείο). Στην καμπάνια την οποία έχει τραβήξει η Annie Leibovitz, συμμετέχουν 8 από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο του μόντελινγκ: Οι Cindy Crawford, Linda Evangelista, Amber Valletta, Karlie Kloss, Liya Kebede, Shalom Harlow, Carolyn Murphy και Imaan Hammam. Κάποιες από αυτές τις γυναίκες έχουν μάλιστα περπατήσει στα shows της Donna Karan στα 90s.

Αλλά όπως είπαμε, η σχεδιάστρια δεν έχει καμία επαφή με το brand πια, ούτε με το επαλανσάρισμά του. Σε κάθε περίπτωση, το νέο brand θα παρουσιάσει ρούχα και συλλογές που θα προσφέρουν «προσβάσιμη πολυτέλεια» και θα διατηρήσει την αρχική φιλοσοφία του οίκου για τον σχεδιασμό κλασικών κομματιών της γυναικείας γκαρνταρόμπας -με ένα focus στη workwear γκαρνταρόμπα.

Με έμπνευση από τα αρχεία του οίκου, λοιπόν, η Spring 2024 συλλογή περιλαμβάνει όμορφα πουκάμισα, ντραπέ κορμάκια, pencil φούστες, γυαλιά ηλίου, αρώματα και πολλά ακόμη, με τις τιμές να κυμαίνονται από 156 δολάρια μέχρι τα 600 δολάρια.

«Επανατοποθετούμε και επεκτείνουμε το brand Donna Karan, δυναμικά», είχε δηλώσει στο WWD, ο Morris Goldfarb, πρόεδρος του G-III Apparel Group. «Η νέα εποχή του οίκου Donna Karan θα είναι ένα μοντέρνο σύστημα ντυσίματος που θα επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες της γυναίκας που έχουν όρεξη για μια προσβάσιμη πολυτέλεια». Με τα μοντέλα αυτά στη καμπάνια του λανσαρίσματός του πάντως, το ξεκίνημα του οίκου είναι πολύ καλό.