O οίκος Gucci γιορτάζει τον Stanley Kubrick στη Fall 2022 καμπάνια του. Here’s Johnny!
- 28 ΑΥΓ 2022
«Μπορούμε να καταστρέψουμε ότι έχουμε γράψει, αλλά δεν μπορούμε να το ξεγράψουμε». Μια από τις πιο προφητικές ατάκες που είχε γράψει ο Anthony Brugess, ο συγγραφέας του “Α Clockwork Orange”. Ένα μυθιστόρημα που ο εμβληματικός σκηνοθέτης, Stanley Kubrick έκανε γνωστό σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δυστοπικό μυθιστόρημα έλαβε «σάρκα και οστά» μέσα από την μοναδική ματιά του Kubrick, ο οποίος μετέφερε αυτό το ψυχολογικό θρίλερ στη μεγάλη οθόνη, κάνοντάς την ταινία μια από τις καλύτερες στην ιστορία του κινηματογράφου.
Αλλά ο Kubrick, δεν σταμάτησε εκεί. Όπως όλοι οι πρωτοπόροι του είδους, έτσι και ο αυτός, κατάφερε να καινοτομήσει και να προσφέρει ένα νέο είδος στην ιστορία του κινηματογράφου. Αυτή την καινοτομία θέλησε να τιμήσει και ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, αλλά και την αγάπη του και τον σκηνοθέτη και τις ταινίες. Γι’ αυτό και η νέα του καμπάνια είναι αφιερωμένη στο μεγαλείο του Stanley Kubrick.
Χωρίς τον κινηματογράφο δεν θα υπήρχε μόδα και χωρίς τη μόδα δεν θα υπήρχε κινηματογράφος. Ειδικά, όταν έχουμε να κάνουμε με δημιουργούς, όπως τον Stanley Kubrick, στις ταινίες του οποίου τα κοστούμια είχαν πάντα σημειολογικό ρόλο. Υπό μια έννοια, αυτό θέλησε να αποδείξει και ο Michele με την τελευταία του καμπάνια για τον οίκο Gucci. Σε αυτήν, αναπαράγει μερικές από τις πιο iconic στιγμές του κινηματογράφου τις οποίες έχουμε δει στις ταινίες του γνωστού σκηνοθέτη. Χρησιμοποιώντας τα ρούχα από τη Fall 2022 συλλογή Gucci, αλλά και μερικά custom κοστούμια τα οποία έφτιαξαν οι Milena Canonero και Charlotte Walter, με σκοπό να θυμίζουν αυτά των γνωστών ταινιών, ο Michele αποδεικνύει ότι ο κινηματογράφος και η μόδα είναι δυο τέχνες αλληλένδετες.
Η πράξη αγάπης προς τον Kubrick από τον Alessandro Michele στη Fall 2022 καμπάνια Gucci
«Σαν μια πράξη αγάπης, αποφάσισα να αναπαράγω τις ταινίες του Kubrick και να επανεξετάσω αυτή την εμπρηστική πρόσεγγιση. Πήρα την πρωτοβουλία να τις αποσυναρμολογήσω, να τις μιξάρω, να τις μεταμοσχεύσω και να τις επανασυναρμολογήσω», σχολιάζει σχετικά ο Alessandro Michele. Κάπως έτσι, βλέπουμε σκηνές από μερικές από τις πιο εμβληματικές ται του Stanley Kubrick, όπως το “2001: A Space Odyssey” (1968), το “A Clockwork Orange” (1971), το “Barry Lyndon” (1975), “The Shining” (1980), και το “Eyes Wide Shut” (1999), να επαναπροσδιορίζονται μέσα από τη Fall 2022 καμπάνια Gucci.
Με τίτλο “Exquisite” και μέσα από μια ταινία μικρού μήκους που σκηνοθέτησε το γνωστό φωτογραφικό δίδυμο Mert Alas και Marcus Piggott και με το art direction του Christopher Simmonds, οι ταινίες του Kubrick λαμβάνουν την πιο μαξιμαλιστική προσέγγιση.
Με ρούχα από τη Fall 2022 συλλογή του οίκου Gucci αλλά και δημιουργίες από τη συνεργασία του με την adidas, η καμπάνια παρουσιάζει με εφευρετικό τρόπο τα ρούχα της συλλογής.
Από τα signature κοστούμια, το πλέον φημισμένο κόκκινο φόρεμα adidas, τα εκπληκτικά gowns αλλά και τα αξεσουάρ, όπως τις τσάντες και τα παπούτσια, η καμπάνια Gucci τα έχει όλα: storytelling, μόδα, δημιουργικότητα. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται να έχουν οι ταίνιες που βλέπουμε στον κινηματογράφο αλλά και οι συλλογές μόδας που βλέπουμε στις πασαρέλες. Όπως σου είπα, το ένα συμπληρώνει το άλλο. Και αυτή η καμπάνια Gucci είναι πλήρης.
Δες την ταινία, παρακάτω.