O οίκος Hermès θα δώσει μπόνους 4.000€ στους υπαλλήλους του. Πού υπογράφουμε;
- 25 ΦΕΒ 2023
Δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς, ότι μετά την πανδημία και με το κλείσιμο των καταστημάτων με ρούχα, πολλά fashion brands μετράνε ακόμα τις απώλειές τους. Πολλοί οίκοι έγραψαν «μείον», κάποιοι άλλοι έκλεισαν τελείως (βλ. Zac Posen, Raf Simons), αφήνοντας έτσι πολλούς υπαλλήλους στον χώρο της μόδας, άνεργους. Ο οίκος Hermès, δεν ανήκει σίγουρα σε αυτούς. Και δεν πρόκειται να αποδεσμεύσει σύντομα, κάποιον υπάλληλό του, λόγω μειωμένων πωλήσεων. Για την ακρίβεια, τους επιβραβεύει με ένα «γερό» μπόνους της τάξεως των 4.000€. Βάλε κι άλλες σοκολάτες για τα παιδιά, κυρ Στέφανε!
Ο οίκος Hermès, λοιπόν, δεν βρέθηκε στην ίδια μοίρα με άλλα πολυτελή brands τα οποία αναγκάστηκαν να κάνουν περικοπές, μετά την πανδημία. Για την ακρίβεια, τα έσοδα του οίκου έχουν αυξηθεί κατά πολύ μετά το κλείσιμo των καταστημάτων, τον Μάρτιο του 2020.
Τα εξωφρενικά κέρδη του οίκου Hermès και το «ευχαριστώ» στους υπαλλήλους του
Ο οίκος Hermès, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει ένα (και μοναδικό) μπόνους της τάξεως των 4.000€ στους υπαλλήλους του, με αφορμή τα κέρδη που έχουν εκτοξευτεί. Αναφέρεται ότι οι πωλήσεις ανέβηκαν κατά 23% στο πρώτο τέταρτο του περασμένου έτους, ενώ στο τέλος του χρόνου, ο οίκος «έκλεισε» με 29% αύξηση στα κέρδη. Αυτό, σε αριθμούς, σημαίνει ότι τα κέρδη του οίκου Hermès ξεπέρασαν τα 11,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Τα κέρδη αυτά κατατάσσουν τον πολυτελή οίκο στην 3η θέση των top luxury οίκων, στα δερμάτινα είδη, μετά τον οίκο Chanel και Louis Vuitton.
Αυτό ευνόησε όχι μόνο την εταιρεία, αλλά και τους ίδιους τους υπαλλήλους της, οι οποίοι εκτός από το μπόνους των 4.000€, είχαν και μια αύξηση 6% στον μηνιαίο μισθό τους. Με αυτά τα νούμερα, ο οίκος κατάφερε να προσλάβει κι άλλο προσωπικό, φέρνοντας 2.100 καινούργιους υπαλλήλους στην ομάδα του.
Αν σκεφτείς ότι μόλις ένα κατάστημα Hermès στην Κίνα, το 2020, όταν άνοιξε τις πόρτες του μετά την πρώτη καραντίνα, είχε έσοδα 2.5 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις μέσα σε μια μέρα, η ανοδική πορεία στα κέρδη του οίκου, βγάζει απολύτο νόημα.
Πάντως, με τα ταπεινά ποσά που λαμβάνουν οι πωλητές των μπουτίκ στην Ελλάδα, η αύξηση και το μπόνους, δείχνει ότι η εταιρεία εκτιμά τη σκληρή δουλειά των υπαλλήλων της. Μακάρι περισσότερες εταιρείες να είχαν τον ίδιο τρόπο σκέψης.