O οίκος Prada «ντύνει» όλη την Ευρώπη για τη νέα του καμπάνια
- 7 ΝΟΕ 2021
Γενικά, δεν ενθουσιάζομαι εύκολα. Ειδικά, όσον αφορά τη μόδα η οποία, κατά τη γνώμη μου, έχει βαλτώσει κάπως τελευταία. Η παρθενογένεση είναι δύσκολη υπόθεση, πράγμα που σημαίνει ότι ο ενθουσιασμός προκύπτει ακόμα πιο δύσκολα. Με τη νέα καμπάνια της Prada όμως, ενθουσιάστηκα. Είχα καιρό να ενθουσιαστώ. Να δω κάτι φρέσκο που προκαλεί αυτό το εξιλεωτικό σχεδόν, αίσθημα του θαυμασμού.
Τι έκανε, λοιπόν, ο οίκος για τη νέα του καμπάνια μόδας; «Έντυσε» την Ευρώπη. Πολύ generic, οπότε θα γίνω πιο συγκεκριμένη. Με αφορμή την καμπάνια, ο οίκος έντυσε κτίρια σε όλη την Ευρώπη με τα prints από τη Fall/Winter 2021 συλλογή του. Αν αυτό δεν είναι μια μικρή νίκη στον δρόμο της καινοτομίας της μόδας, τότε δεν ξέρω τι.
Τα prints της Fall 2021 συλλογής Prada φιγουράρουν σε κτίρια σε όλη την Ευρώπη
Με το όνομα, “Feels like Prada”, η νέα καμπάνια του οίκου είναι ένα μικρό δείγμα ότι η μόδα είναι μια μορφή τέχνης. Για να διαφημίσει, λοιπόν, τη Fall 2021 συλλογή του, διοργάνωσε μια σειρά από activations που πραγματοποιήθηκαν στο Μιλάνο, τη Φλωρεντία, τη Ρώμη, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Σανγκάη και το Τόκιο. Ανάμεσα σε αυτά τα activations ήταν τα prints που είδαμε στη Fall/Winter 2021 συλλογής, να φιγουράρουν σε κτίρια σε όλη την Ευρώπη μέχρι και σε φρούτα και λαχανικά σε λαϊκές αγορές στην Aσία.
Με το αναπάντεχο αυτό “takeover”, εκτός από τον marketing χαρακτήρα στον οποίο ανταποκρίθηκε ιδιαιτέρως η νεολαία, οι σχεδιαστές στοχεύουν στον αυθορμητισμό. Ήθελαν η καμπάνια αυτή να προκαλέσει την έκφραση διαφορετικών συναισθημάτων που προκύπτει αβίαστα μέσα από το αίσθημα του αυθορμητισμού.
O οίκος Prada έχει σκοπό να συνεχίσει τα activations αυτά, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς θέλοντας να μάς υπενθυμίσει την ιδέα της οικειότητας μεταξύ των ανθρώπων, μια «χαμένη τέχνη» λόγω της πανδημίας. Μπορεί το concept να μην πληρεί απόλυτα την έννοια της παρθενογένεσης, τεστάρει όμως τα όριά της.