SIZE MATTERS

H πανέμορφη Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine μάς «δίνει» ζωή

Ιnstagram.com/wsjmag/

Όταν αντιμετωπίζεις μια γυναίκα, χωρίς να βασίζεσαι σε κριτήρια που αφορούν την εξωτερική της εμφάνιση, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Η συμπεριφορά σου είναι διαφορετική, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνεις. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα μέτρα ή σταθμά. Υπάρχει μια είδους ισότητα που στην πραγματικότητα, μας κάνει να αισθανόμαστε όλοι ταπεινοί.

Με αυτά τα κριτήρια, νομίζω, πραγματοποιήθηκε και η τελευταία φωτογράφιση της Ashley Graham. Η Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine, μας δείχνει πώς θα ήταν αν η βιομηχανία της μόδας αντιμετώπιζε όλες τις γυναίκες, με διαφορετικούς σωματότυπους, ως ίσες. Το αποτέλεσμα, το βλέπουμε στη φωτογράφιση και είναι εκπληκτικό.

Η Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine είναι μεγάλη υπόθεση. Όχι γιατί βλέπουμε ένα μοντέλο με καμπύλες στο εξώφυλλο. Αλλά γιατί, από την ίδια τη φωτογράφιση μέχρι και το styling, βλέπουμε να γιορτάζονται και να αναδεικνύονται οι καμπύλες της Graham με τον καλύτερο τρόπο. Σαν να αντιμετωπίζεται ο σωματότυπός της, ως ίσος με όλων ψηλόλιγνων μοντέλων. Και αυτό, είναι κάτι που σχολίασε και η ίδια στο άρθρο του περιοδικού που έχει τον τίτλο “Her Rules, Her Game”.

Η Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine

Το supermodel φωτογραφίζεται από τον Ethan James Green για το νέο τεύχος του περιοδικού. Με το styling της Dara Allen να εντυπωσιάζει, η Graham εμφανίζεται φορώντας designer ρούχα οίκων μόδας, όπως των Saint Laurent, Molly Goddard, Michael Kors, Balenciaga κ.ά. Προσφέροντας μια ρετρό αισθητική στη φωτογράφιση, το styling και η Graham κλέβουν την παράσταση. Η ίδια φυσικά, μιλάει για τη σχέση του μόντελινγκ με το body positivity και πώς η ίδια «έφτιαξε» τους δικούς της κανόνες για να επιβιώσει στον χώρο αυτό, ως ένα από τα πρώτα μοντέλα με καμπύλες, διεθνούς φήμης.

“Her Rules, Her Game”

Η Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine εντυπωσιάζει. Εντυπωσιάζουν όμως και οι απόψεις της, όσον αφορά την εκπροσώπηση όλων των σωματοτύπων στον χώρο της μόδας. Η ίδια αναφέρει πως μέσω της πλατφόρμας της προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η βιομηχανία της μόδας.

«Το 68% των γυναικών στην Αμερική είναι size 14 και πάνω. Και το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα brands, δεν παράγουν μεγέθη που αντιπροσωπεύει αυτό που είμαστε. Είναι κάτι που έχει αντίκτυπο σε όλους. Και στον καταναλωτή και στο brand».

Αποκαλύπτει ότι μπορεί να δούμε μια σειρά ρούχων με την υπογραφή της, στο άμεσο μέλλον.

Η ίδια όμως, προσπαθεί με κάθε τρόπο να επικοινωνήσει τα ζητήματα αυτά, χρησιμοποιώντας τη φήμη της. Μέσω της μεγάλης πλατφόρμας που έχει σαν supermodel μοιράζεται διαρκώς τις εμπειρίες και γνώσεις της, που αφορούν το inclusivity στη μόδα. «Αυτή πρέπει να είναι η κατάλληλη στιγμή που η μόδα αλλάζει. Που η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, όλα, αλλάζουν. Αν δεν μιλάμε για τέτοια ζητήματα, τα οποία πιστεύουμε πραγματικά, τότε για ποιο λόγο χρησιμοποιείς την πλατφόρμα σου; Πώς φέρνεις την αλλαγή», αναφέρει σχετικά.

Η Ashley Graham στο εξώφυλλο του WSJ Magazine φορώντας looks εμπνευσμένα από τη μόδα των 50s και των 60s, (δεκαετίες που στη μόδα τότε δεν υπήρχε καμία είδους εκπροσώπηση με γυναίκες με καμπύλες), είναι πάντως μια αρχή.