FASHION NEWS

Πες μου ότι έχεις εμβολιαστεί, χωρίς να μου πεις ότι έχεις εμβολιαστεί. Απλά βάλε ένα chic Valentino φούτερ

Ιnstagram.com/pppiccioli/

To πιστοποιητικό εμβολιασμού δεν είναι αρκετό, καμία φορά. Ξέρεις υπάρχουν κι αυτά τα πλαστά. Μια φωτογραφία με το τσιρότο στο μπράτσο σου, δεν είναι ούτε αυτή αρκετή. Ένα φούτερ Valentino όμως, με τυπωμένη τη λέξη Vaccinated, θα κάνει τη δουλειά. Θα μας πείσει ότι εκτός από εμβολιασμένη είσαι και λάτρης της μόδας.

Το φούτερ; Ευγενική χορηγία του οίκου Valentino και του (θεού) καλλιτεχνικού διευθυντή του, Pierpaolo Piccioli. Αυτός αποφάσισε να κάνει ένα bootleg φούτερ που έφερε το λογότυπο του οίκου, ένα από τα πιο must φθινοπωρινά items. Το σχεδίασε όμως έτσι ώστε να φέρει και ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: Εμβολιάστηκα. Ένα μαύρο φούτερ με κουκούλα και μαύρα γράμματα που αναγράφουν τη λέξη “Vaccinated” και διαθέτει το χαρακτηριστικό “V” λογότυπο του οίκου, έχει γίνει viral. Όλα ξεκίνησαν όταν μια εταιρία στο L.A., με το όνομα Cloney, άρχισε να κυκλοφορεί το φούτερ, χρησιμοποιώντας παράνομα το λογότυπο του οίκου Valentino. Ο Piccioli όμως, τον άνθρωπο που τον διακατέχει ένα υπέρτατο coolness (στο στιλ και τη στάση ζωής), άδραξε την ευκαιρία και όταν ανακάλυψε το φούτερ αυτό, αποφάσισε να το αξιοποιήσει για το κοινό καλό όλων.

Πώς το παράνομο φούτερ Valentino, έγινε νόμιμο

Αν είσαι φαν της μόδας και δη, του οίκου Valentino, τότε θα έχει ήδη δει το “Vaccinated” φούτερ. Το ρούχο έξυπνα χρησιμοποιεί το “V” λογότυπο του ιταλικού brand για να αποδώσει ένα πιο fashionable χαρακτήρα. Αυτό το φούτερ, που έχουν αρχίσει να φοράνε πλέον, πολλοί -ανάμεσά σ’ αυτούς και η Lady Gaga-, δεν είναι δημιούργημα του Piccioli. Το φούτερ σχεδίασε η εταιρία Cloney. Η εταιρία αυτή, πουλάει ρούχα «μαϊμού», των οποίων τα σχέδια είναι ένα ειρωνικό interpretation πολιτιστικών αναφορών της σύγχρονης κοινωνίας.

Όταν ο σχεδιαστής ανακάλυψε το φούτερ, αντί να μηνύσει την εταιρία, αγόρασε το υπολειπόμενο stock και άρχισε να τα πουλάει πλέον, νόμιμα. Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε: «Δεν θέλω να κλέψω την ιδέα. Για την ακρίβεια, εύχομαι να την είχα σκεφτεί πρώτος».

Η συνεργασία με την UNICEF και τα κέρδη που θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό

Κάπως έτσι, ο Piccioli και ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Cloney αποφάσισαν να συνεργαστούν και να κυκλοφορήσουν και επίσημα το “Vaccinated” φούτερ, μέσω του site Valentino. Με λίγα λόγια, η εταιρεία δωρίζει στον οίκο την ιδέα για το φούτερ και ο οίκος θα δωρίσει τα κέρδη (938,000 δολάρια ως τώρα) σε καλό σκοπό. Ο οίκος, λοιπόν, σε συνεργασία με τη UNICEF θα κυκλοφορήσουν το φούτερ μαζί. Όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις, θα δοθούν στο Covax. Έναν οργανισμό της UNICEF που διανείμει εμβόλια για τον COVID-19, θεραπείες και τεστ.

«Η ελευθερία πρέπει πάντα να προστατεύεται και πρέπει όλοι να παλέψουμε για την ελευθερία, σεβόμενοι τους άλλους. Ελευθερία για να είμαστε και πάλι οι εαυτοί μας, ελευθερία σκέψεων, ελευθερία αγάπης και ελευθερία να εκφράσουμε και να παλέψουμε για τις δικές μας ιδέες», σχολιάζει σχετικά ο Pierpaolo Piccioli. «Δυστυχώς, δεν έχουμε όλες οι χώρες ίση διανομή εμβολίων. Με αυτή τη συνεργασία ο οίκος Valentino στηρίζει την UNICEF στην προσπάθειά της να διανείμει εμβόλια που σώζουν ζωές».

Το “Vaccinated” φούτερ του οίκου, είναι διαθέσιμο στο site του brand και κοστίζει 690 δολάρια. Προς το πάρον, έχει βγει sold out.