FASHION NEWS

Phoebe Philo: Επιστρέφει η σχεδιάστρια που ξέρει πώς πραγματικά θέλουν να ντύνονται οι γυναίκες

Pascal Le Segretain/Getty Images/Ideal Image

Ήταν μια είδηση που οι φαν της μινιμαλιστικής αισθητικής του Instagram λογαριασμού Οld Celine και της Phoebe Philo χάρηκαν λιγάκι παραπάνω απ’ ό,τι μια συνηθισμένη Πέμπτη του Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου μετά από μήνες απουσίας, η πρώην creative director του οίκου Céline (πολύ πριν ο νυν creative director Hedi Slimane βγάλει τον τόνο από το logo του brand) έκανε την εμφάνισή της στα social media, ανακοινώνοντας την επίσημη ημερομηνία επιστροφής της.

Μια ανακοίνωση που ήρθε μετά από τρία χρόνια και συγκεκριμένα από τον Ιούλιο του 2021. Τότε η Phoebe Philo ανακοίνωνε το δικό της οίκο μόδας σε συνεργασία με το LVMH Group. Συγκεκριμένα είχε δηλώσει «Είναι συναρπαστικό το ότι βρίσκομαι και πάλι στο ατελιέ μου. Περιμένω πώς και πώς να επιστρέψω και να έρθω σε επαφή με το κοινό μου και με ανθρώπους από παντού. Το να είμαι ανεξάρτητη, το να διοικώ και το να πειραματίζομαι σύμφωνα με τους δικούς μου όρους είναι κάτι πραγματικά σημαντικό για εμένα».

Σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση η Phoebe Philo επιστρέφει στον χώρο της μόδας τον Σεπτέμβριο του 2023, όπου και θα είναι διαθέσιμη η πρώτη συλλογή του ομώνυμου προσωπικού της brand. Λίγους μήνες νωρίτερα, από τον Ιούλιο συγκεκριμένα, θα τεθεί σε λειτουργία και το επίσημο site για online αγορές όπως αναφέρει επιπλέον η ανακοίνωση.

Η Phoebe Philo υπήρξε creative director του γαλλικού οίκου για δέκα χρόνια και συγκεκριμένα από το διάστημα 2007 μέχρι 2017. Έφτιαξε το δικό της success story, η αισθητική του οίκου -με τις καθαρές και σχεδόν αρχιτεκτονικές γραμμές- έγινε συνώνυμο της απλότητας και του μινιμαλισμού, ενώ τα αξεσουάρ που σχεδίαζε μετατρέπονταν κατευθείαν σε hot τάση. Από τις it bags μέχρι τη θεαματική άνοδο των ugly shoes, όπως τα γούνινα Birkenstock, το παπούτσι-γάντι ή τα δερμάτινα flat shoes Babouche. Η Philo σχεδίαζε για κάθε γυναίκα, χωρίς να επικεντρώνεται σε τάσεις. Παρόλο που οι συλλογές της γίνονταν τάση εκείνη έδινε βάση στα διαχρονικά classics της γκαρνταρόμπας. To γυναικείο κοινό υποκλίθηκε στο ταλέντο της κυρίως γιατί δημιούργησε έναν κώδικα για το πώς πραγματικά θέλουν να ντύνονται οι γυναίκες απαλλαγμένες από το ανδρικό βλέμμα.

Φυσικά και περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία να τη δούμε πως θα λειτουργήσει με την πρώτη της συλλογή χωρίς την κληρονομιά του οίκου Celine. Με το δικό της brand θα έχει σίγουρα όλη την ελευθερία να δημιουργήσει και να ορίσει όπως εκείνη θέλει το σύγχρονο μίνιμαλ του μέλλοντος. Όπως σχολίασε και η Lily Allen κάτω από την ανάρτηση της, «Δεν αγοράζω τίποτα μέχρι τον Σεπτέμβριο».

Exit mobile version