FASHION NEWS

Πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης, τη Μέκκα της βιώσιμης μόδας

Στο άκουσμα του «θα πας στην Εβδομάδα Μόδας Κοπεγχάγης», μπορώ να σου πω ότι για κάποια σαν εμένα, που λατρεύει τη μόδα και δη, τη σκανδιναβική και όσα προσφέρει τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία αυτή, ήταν από τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί στη ζωή μου τελευταία. Σαν fashion editor και -όπως σου είπα- λάτρης του χώρου αυτού, μπορώ να σε διαβεβαιώσω για τη σημαντική συμβολή της μόδας της Κοπεγχάγης, σε μια βιομηχανία που εκτός από την αυτοέκφραση και το open mindedness που συχνά μας προσφέρει, καταφέρνει ταυτόχρονα να δημιουργήσει ένα σωρό λανθασμένα πρότυπα που αποτελούν «πληγή» στη σύγχρονη κοινωνία.

Τα άφταστα πρότυπα ομορφιάς και η έλλειψη εκπροσώπησης όλων των σωματότυπων, αλλά και οι επιβαρυντικοί τρόποι παραγωγής ρούχων, που είναι τόσο επιβλαβείς για τον πλανήτη μας, είναι η άσχημη πλευρά της μόδας που μας κάνει να αμφισβητούμε, καμιά φορά το νόημά της. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν φωτεινά παραδείγματα που μας επιβεβαιώνουν ότι ο χώρος αυτός δεν είναι μονόπλευρος και κυρίως, ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να τον αλλάξουν. Η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης, συγκεντρώνει τέτοιους ανθρώπους, που γιορτάζουν εκτός από την εκπροσώπηση στους σωματότυπους και τη βιωσιμότητα στη μόδα.

Φέτος, ήταν η χρονιά που επισκέφθηκα για πρώτη φορά τη διοργάνωση και το πρόγραμμα των παρουσιάσεων για τις Spring/Summer 2025 συλλογές, περιλάμβανε και ένα πολύ ξεχωριστό show: αυτό του Persil.

Το σημαντικό μήνυμα του Persil

Το Persil είναι ένα brand που εκτός από τα premium απορρυπαντικά της, υπερασπίζεται τη βιωσιμότητα στη μόδας και το κάνει μάλιστα, με ενεργό τρόπο. Υποστηρίζει τη σημασία που πρέπει να δίνουμε στα ρούχα που έχουμε ήδη στην ντουλάπα μας, τη φιλοσοφία του να αγοράζουμε λίγα και καλά, αλλά και second hand ρούχα, τα οποία μας δίνει τη δυνατότητα να φροντίζουμε μέσα από τα καινοτόμα προϊόντα που διαθέτει.

Το πιο πρόσφατο launch του Persil, πρόκειται για την ακρίβεια για ένα επαναλανσάρισμα του brand με μια νέα, καινοτόμα τεχνολογία, που εισχωρεί δυναμικά στις ίνες των ρούχων μας, κάνοντάς τα να δείχνουν σαν καινούργια, μέσα από μόλις 10 πλύσεις. Αυτή η φιλοσοφία του Persil, δεν συμβαδίζει απόλυτα μόνο με τη δική μου, αλλά και με αυτή της Εβδομάδας Μόδας Κοπεγχάγης που παρέχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις σε όλα τα συμμετέχοντα fashion brands, με σκοπό να είναι τα shows αλλά και οι δημιουργίες τους, φτιαγμένα με βιώσιμους τρόπους.

Κάπως έτσι στήθηκε και το show #RethinkNew, που πραγματοποιήθηκε στο Langelinie Pavilion, στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας Κοπεγχάγης, την Τρίτη 6 Αυγούστου. Είχα τη χαρά να παρευρεθώ στο event και να γνωρίσω καλύτερα τη φιλοσοφία του brand, που θέλει να εκπαιδεύσει το ευρύτερο κοινό, ώστε να αποκτήσει μια πιο υγιή σχέση με τη μόδα.

Το εναλλακτικό fashion show του Persil στην Εβδομάδα Μόδας Κοπεγχάγης

Σαν επίσημος συνεργάτης της Εβδομάδας Μόδας Κοπεγχάγης, το Persil διοργάνωσε ένα μοναδικό fashion show, το οποίο περιελάμβανε αποκλειστικά και μόνο second hand ρούχα. 15 influencers απ’ όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και ο δικός μας Γιώργος Καράβας, περπάτησαν στην πασαρέλα του Persil, φορώντας είτε ρούχα από το second hand shop, Sellpy, είτε δικά τους. Η καλλιτεχνική διευθύντρια και στιλίστρια Victoria Lee, μιλώντας με τον κάθε influencer ξεχωριστά, επέλεξε τα outfits με βάση το προσωπικό στιλ του καθενός, χρησιμοποιώντας μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις, ρούχα από την ντουλάπα τους, τα οποία πλύθηκαν πρώτα με το Persil, κάνοντας τα να μοιάζουν με καινούργια.

Κάπως έτσι, στην πασαρέλα είδαμε μοναδικά looks τα οποία εξέφραζαν απόλυτα τον χαρακτήρα του κάθε influencer, τονίζοντας ταυτόχρονα τη σημασία του να αποκτήσουμε ένα πιο υγιές mindset απέναντι στη μόδα, αλλά και τον τρόπο που «καταναλώνουμε» τη μόδα.

Μέσα απ’ αυτό το show είχαμε την ευκαιρία να δούμε, αρχικά τη νέα σύνθεση του Persil που κάνει τα ρούχα να δείχνουν σαν καινούργια, αλλά και τις πραγματικές προθέσεις του brand: την υγιή αντιμετώπιση απέναντι στη μόδα, μειώνοντας τις άσκοπες αγορές και βάζοντας στο «παιχνίδι» και το second hand shopping που προσφέρει τόσες ενδιαφέρουσες, pre-loved επιλογές ρούχων. Η πασαρέλα γέμισε λοιπόν, με ενδιαφέρουσες προσωπικότητες και με μοναδικά looks που έδειχναν λες και ήταν βγαλμένα από κάποια καινούργια συλλογή ενός fashion brand.

Ο Γιώργος Καράβας, που ήταν ανάμεσα στους influencers του show, και ως ambassador του brand, ξεχώρισε στην πασαρέλα με τη δυναμική παρουσία του, φορώντας ένα printed κιμονό και πουκάμισο, με μια πράσινη παντελόνα, εκφράζοντας το προσωπικό του στιλ και δείχνοντας την πολυετή εμπειρία στο μόντελινγκ, σε αυτό το εναλλακτικό fashion show.

Βέβαια, το Persil μάς είχε κι άλλες εκπλήξεις πριν το show, όπου σε έναν creative χώρο μπορούσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα το ανανεωμένο προϊόν και με ένα ειδικό μικροσκόπιο να δούμε την τεράστια διαφορά στις ίνες και τα χρώματα των ρούχων, που έχουν πλυθεί με ένα απλό απορρυπαντικό αλλά και με το Persil. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκάθαρο, το Persil ανανεώνει τα χρώματα και τις ίνες σε μόλις 10 πλύσεις, ενώ μας επιτρέπει να διατηρήσουμε τα ρούχα μας σαν καινούργια για παραπανω καιρό. Στον χώρο συμμετείχε και το Sellpy, όπου σε ένα παιχνίδι λοταρίας είχαμε την ευκαιρία να επιλέξουμε ένα από τα pre-loved items που είχε στο showroom του. Μετά το show, ακολούθησε ένα fun after party, όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε όλοι καλύτερα και να απολαύσουμε όμορφες στιγμές με συναδέλφους απ’ όλο τον κόσμο.

Και κάπως έτσι, η πρώτη μου φορά στην Εβδομάδα Μόδας Κοπεγχάγης ολοκληρώθηκε και δεν απογοήτευσε καθόλου. Αντιθέτως, μου επιβεβαίωσε την «μανία» των Σκανδιναβών designers και brands για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη. Το show τoυ Persil, ήταν το κερασάκι στην τούρτα που μας υπενθυμίζει ότι η βιώσιμη μόδα είναι fun, είναι επίκαιρη και πιο σημαντική από ποτέ. Ήρθε η ώρα να #RethinkFashion.

Exit mobile version