Rihanna η υπερδύναμη: Στο εξώφυλλο της Vogue Italia ποζάρει, φωτογραφίζει και κάνει το styling μόνη της
- 3 ΙΟΥΝ 2021
Υπάρχει μια αδιαμφισβήτητη αυθεντικότητα με την οποία «φέρει» η Rihanna τον εαυτό της. Ό,τι κι αν κάνει, ό,τι κι αν φορέσει είναι αληθινό. Είναι αληθινή απέναντι στον εαυτό της. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο βασικός λόγος που έχει την επιτυχία που έχει σαν τραγουδίστρια, σαν επιχειρηματίας, σαν μια γυναίκα-πρότυπο. Γιατί, ακόμα κι εκεί, η Rihanna δεν κρύβεται. Εκφράζει την άποψή της, με ειλικρινή τρόπο και ο ακτιβισμός και φιλανθρωπισμός της, αποδεικνύουν το μεγαλείο της. Κανείς δεν φοράει ένα μακρύ κίτρινο παλτό, σαν αυτό που φόρεσε στο Met Gala το 2016. Κανείς δεν «κάνει» το φιλανθρωπικό του ένστικτο τόσο glamorous, όπως κάνει με τo Diamond Ball event της κάθε χρόνο. Και τώρα, αποδεικνύει ότι κανείς δεν κάνει ένα εξώφυλλo περιοδικού μόδας, σαν τη Rihanna.
Η Rihanna πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο της Vogue Italia, ένα εξώφυλλο που την ξεχωρίζει για άλλη μια φορά από τον «όχλο» των celebrities που έχουν ποζάρει στις εκδόσεις.
Η Rihanna στο εξώφυλλο της Vogue Italia για το τεύχος Ιουνίου
Με αφορμή το “Do It Yourself” τεύχος των εκδόσεων, ο Emanuele Farneti, διευθυντής της Vogue Italia, ανέθεσε στη Rihanna την δημιουργική επιμέλεια του εξωφύλλου. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Η σταρ πόζαρε, φωτογράφισε και επέλεξε τα ρούχα που θα φορέσει για το εξώφυλλο και το editorial.
«Τα τελευταία χρόνια προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα εξώφυλλά μας με διαφορετικούς τρόπους: με φωτογραφίες ή illustrations ή ακόμα και χωρίς εικόνες (αναφερόμενος στο λευκό εξώφυλλο για το τεύχος Απριλίου 2020). Παρ’ όλα αυτά, δεν ζητήσαμε ποτέ από τον πρωταγωνιστή να κάνει τα πάντα ο ίδιος: να ποζάρει, να φωτογραφίσει να επιλέξει τα ρούχα που θα φορέσει.
»Αν υπήρχε καλύτερη στιγμή για αυτό το πείραμα, θα μπορούσε να ήταν μόνο το DIY τεύχος. Και δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερος άνθρωπος από την Rihanna. Έχει εμφανιστεί τόσες φορές σε εξώφυλλα, αλλά ποτέ έτσι, όπου η αυτή και μόνο αυτή θα διάλεγε να δείξει τον εαυτό της χωρίς φίλτρα, χωρίς παρεμβάσεις», ανέφερε σχετικά ο Farneti στο editorial του.
Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, και έχουμε την ευκαιρία να δούμε την αισθητική, φυσική ομορφιά και ευφυΐα μιας δυναμικής και αυθεντικής γυναίκας. Μιας που επηρεάζει τις τάσεις, -τις θέτει στην ουσία-, και που από το στιλ μέχρι και τις απόψεις της, εμπνέει. Στο εξώφυλλο για τη Vogue Italia, η Rihanna επιλέγει δημιουργίες οίκων όπως του Valentino, Raf Simons, Hermes και πολλών ακόμη πολυτελών brands.
Η πρωτιά δίπλα στην Madonna
Προσθέτοντας στο μεγαλείο της και στους λόγους όπου η RiRi είναι η βασίλισσα των πάντων, φαν της στο Twitter παρατήρησαν το εξής. Με αυτό το εξώφυλλο στη Vogue Italia, η Rihanna είναι η δεύτερη τραγουδίστρια, μετά τη Madonna, όπου έχουν καταφέρει το “The Big Four”. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι οι μόνες δυο τραγουδίστριες που έχουν εμφανιστεί στα εξώφυλλα των τεσσάρων μεγάλων διεθνών εκδόσεων της Vogue: τη Vogue US, Vogue UK, Vogue Paris και Vogue Italia. Δεν μας ακούγεται καθόλου περίεργο αυτό της το επίτευγμα. Αντιθέτως, είναι ένα μέσα στα πολλά της.