FASHION CAMPAIGN

Στη διαδραστική καμπάνια του οίκου Prada, μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ

Prada Fall 2024 Launchmetrics Spotlight

Σε ένα άρθρο του Culted, η Robyn Pullen περιγράφει άψογα τη δημιουργική ευφυΐα που υπάρχει σε όλες τις δουλειές του οίκου Prada και δη, στις καμπάνιες του. Υπάρχει μια φράση που «χτύπησε» φλέβα και που πιστεύω ότι περιγράφει άψογα όλη τη φιλοσοφία του brand, από το ξεκίνημά του: “simplicity -a rebellion” (η απλότητα σαν επανάσταση). Ένα πολύ στοχευμένο σχόλιο που μέσα από 3 μόνο λέξεις, εξηγεί άψογα γιατί ο οίκος Prada, παραμένει σταθερά από τα πιο πετυχημένα και επίκαιρα brands, παγκοσμίως.

Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη «φασαρία», πληροφορία και μια ανάγκη για γίνουμε «όλοι» viral, ο οίκος με ήσυχο και απλό (φαινομενικά) τρόπο, καταφέρνει να είναι loud. Να ξεχωρίζει, να πρωτοπορεί και να εφευρίσκει συλλογές και concepts που συχνά μιλάνε για για κάτι πιο βαθύ, παρουσιάζοντάς τα όμως με μια ελαφρότητα που δεν βαραίνει.

Η νέα καμπάνια Prada είναι μια τέτοια περίπτωση. Μπλέκει σουρεαλισμό, πραγματικότητα και ξεκινάει ένα διανοητικό, φιλοσοφικό διάλογο. Με A-list celebrities και τη βοήθεια της ταλαντούχας συγγραφέα Miranda July, η νέα καμπάνια Prada είναι απλά genius.

Στην καμπάνια Prada, η Hunter Schafer συνομιλεί με τη Miranda July στο πιο δημιουργικό project της σεζόν

Όπως γράφει και η Pullen, οι καμπάνιες του οίκου Prada, προορίζονται για τους «έξυπνους». Γι’ αυτούς δηλαδή, που απολαμβάνουν τη μόδα (ή τις τέχνες γενικά), πέραν του virality. Στη νέα καμπάνια Prada, υπάρχει μια τρομερά έξυπνη και άκρως χιουμοριστική προσέγγιση που δεν μπορεί παρά να την κάνει εξαιρετικά απολαυστική.

Για τη Fall 2024 καμπάνια Prada, με τίτλο Now That We’re Here, οι ηθοποιοί και brand ambassadors του brand, Letitia Wright, Damson Idris, Harris Dickinson και Hunter Schafer πρωταγωνιστούν σε μια σειρά σουρεαλιστικών βίντεο. Το σκηνικό δεν είναι το σουρεαλιστικό εδώ, αλλά ο διάλογος που κάνουν στο τηλέφωνο. Σε ένα απλό φόντο, βλέπουμε τους ηθοποιούς να μιλάνε στο τηλέφωνο με τη συγγραφέα Miranda July, η οποία μέσα από μια χιουμοριστική και άκρως προσωπική κουβέντα με τον καθένα τους, μιλάει για τις ζωές τους.

Οι κουβέντες με την July είναι ηχογραφημένες, και ο καθένας από εμάς μπορεί να καλέσει στη hotline γραμμή και να ακούσει τα προηχογραφημένα μηνύματα της συγγραφέα. Η καμπάνια Prada, λοιπόν, μάς παροτρύνει να πάρουμε τηλέφωνο και να ακούσουμε ό,τι συμβουλή έχει να μας δώσει η July, κάνοντας αυτό το project απόλυτα διαδραστικό

Ένας από τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι γι’ αυτή την ευρηματική καμπάνια Prada, είναι ο Ferdinando Verderi, που εργάζεται στην creative ομάδα των campaigns του οίκου. Ο Willy Vanderperre είναι ο φωτογράφος της καμπάνιας και ο Garrett Bradley ο videographer. Ευθύνονται κι αυτοί γι’ αυτή την stripped down αισθητική του project που είναι τόσο εκλεπτυσμένη όσο σε κανένα άλλο project που έχουμε δει τελευταία.

Σε μια εποχή και μια βιομηχανία μόδας, που όλοι κυνηγάνε την επόμενη viral τάση, ο οίκος Prada κάνει το εντελώς αντίθετο. Ποντάρει σε ένα πιο βαθύ concept που δεν θα ξεχάσεις μετά από 5 δευτερόλεπτα αφού το δεις στα social media και με μια σταθερά δυναμική αισθητική, πρωτοπορεί και ξεχωρίζει.

Η καμπάνια Prada είναι μια από τις πολλές του οίκου που παρουσιάζουν τη μόδα ως τέχνη και ως τροφή για σκέψη. «Κάθε συλλογή Prada ξεκινάει ένα διάλογο, είναι μια αλληλεπίδραση αντίθετων απόψεων και οπτικών ματιών, τόσο μέσα από τα σχέδια όσο και με την σχέση που έχει με το κοινό του. Η μόδα είναι μια ανταλλαγή» αναφέρει statement του οίκου για την Fall 2024 καμπάνια.