Στη νέα καμπάνια Tommy Hilfiger, Tommy Icons, πρωταγωνιστεί η «διαφορετικότητα»
- 2 ΝΟΕ 2020
Δεν ξέρω κατά πόσο είμαι εξοικειωμένη με τη έννοια της «διαφορετικότητας». Η λέξη αυτή χρησιμοποιείται συχνά για να χαρακτηρίσει τη διαφορετικότητα ενός ανθρώπου ως προς την εθνικότητα, τον σωματότυπο, την ηλικία κ.ο.κ. Όταν χρησιμοποιείται κατ’ αυτό τον τρόπο, εγώ διαφωνώ. Τι κάνει το σώμα ή το χρώμα δέρματος ενός ανθρώπου διαφορετικό; Το γεγονός ότι χαρακτηρίζεται έτσι, υπονοεί ότι υπάρχει κάτι που τον ξεχωρίζει από τους άλλους. Ίσως σ’ αυτό μόνο στο οποίο συμφωνώ με τη χρήση της λέξης αυτής. Γιατί σαν άνθρωπος που έχει χαρακτηριστεί πολλές φορές «διαφορετική», λόγω σωματότυπου αλλά και στιλ, μπορώ να αποδεχτώ το γεγονός ότι δεν μοιάζω με πολλούς.
Αυτό, λοιπόν, αυτόματα σου δίνει μια δύναμη που δεν ήξερες ότι είχες. Μια που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει προς όφελός του και προς όφελος όλων των «διαφορετικών» ανθρώπων εκεί έξω: για την εκπροσώπηση. Ο χώρος της μόδας είναι ένας που «διψάει» για εκπροσώπηση. Στις πασαρέλες, στις φωτογραφίσεις μόδας, τις καμπάνιες παντού. Η Tommy Hilfiger, λοιπόν, είναι εδώ για να μας την προσφέρει.
Η νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger, Tommy Icons, γιορτάζει την ποικιλομορφία
Για τη νέα καμπάνια, Tommy Icons, για τη σεζόν Fall/Winter 2020, η οποία περιστρέφεται γύρω από τη θεματική του Moving Forward Together, γιορτάζει τη «διαφορετικότητα». Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει ένα ποικιλόμορφο καστ προσώπων που καθρεφτίζουν το πνεύμα της σύγχρονης Αμερικής και μάχονται οι ίδιοι υπέρ του inclusivity. Η καμπάνια Tommy Hilfiger, Tommy Icons, παρουσιάζει τον χώρο της μόδας έτσι όπως θα έπρεπε να είναι. Με πρόσωπα που στηρίζουν την πραγματική έννοια της εκπροσώπησης. Η εθνικότητα, το μέγεθος, η ηλικία, το φύλο, η σεξουαλική ταυτότητα, όλα, είναι έχουν -ή θα έπρεπε να έχουν- μια θέση στον χώρο της μόδας. Η καμπάνια Tommy Hilfiger, λοιπόν, είναι εδώ για να εκπροσωπήσει όλα αυτά.
Το diverse καστ μοντέλων στην καμπάνια
Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει μία μίξη από πρόσωπα προμοτάρουν το self-expression, που είναι αυθεντικά και έχουν αυτοπεποίθηση. Στην καμπάνια Tommy Hilfiger, λοιπόν, πρωταγωνιστούν:
Halima Aden: Η Σομαλή/Αμερικανή Aden, είναι από η πρώτη μουσουλμάνα που έχει φωτογραφηθεί με hijab σε περιοδικό. Έχοντας κατακτήσει διάφορες «πρωτιές» στον χώρο της μόδας, συνεχίζει την πετυχημένη καριέρα της στον χώρο του μοντέλινγκ ενώ πλέον εργάζεται και ως Diversity Editor-at-Large στην Vogue Arabia.
Carolyn Murphy: Ένα μοντέλο με μια ήδη πετυχημένη καριέρα στον ενεργητικό της, θα μπορούσε εύκολα να αποσυρθεί και να κάνει τη ζωή της. Η Murphy όμως, χρησιμοποιεί τη «φωνή» της για καλό και μια καλύτερη βιομηχανία. Υποστηρίζει τη σημαντικότητα του sustainability στον χώρο της μόδας αλλά και τον ηλιακό ρατσισμό στο μόντελινγκ.
Dilone: Σαν ακτιβίστρια και μέλος της LGBTQΙ+ κοινότητας Αμερικανή Dilone, έχει πρωταγωνιστεί σε διάφορες καμπάνιες μόδας και μέσω της ανδρόγυνης ομορφιάς της, σπάει τα στερεότυπα.
Michaela DePrince: Μία παγκοσμίως γνωστή μπαλαρίνα από τη Σιέρα Λεόνε, που έμεινε ορφανή κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Soo Joo Park: Ένα top model με κοινή καταγωγή από την Κορέα και την Αμερική που αγωνίζεται για μεγαλύτερη εκπροσώπηση της BIPOC κοινότητας στον κλάδο της ομορφιάς και της μόδας.
Jasmine Sanders: Η Γερμανοαμερικανίδα Jasmine έχει ένα αξιοσημείωτο βιογραφικό. Έχει συνεργαστεί με τους πιο αναγνωρισμένους οίκους μόδας, ενώ μέσω των social media καναλιών της υποστηρίζει την κοινωνική δικαιοσύνη.
Precious Lee: Η Lee είναι από τα πιο γνωστά μαύρα μοντέλα με καμπύλες στον χώρο της μόδας. Στο βιογραφικό της, έχει συνεργασίες με οίκους όπως τον Miu Miu, Marc Jacobs κ.ά., ενώ είναι ακτιβίστρια του body positivity κινήματος.
Audrey Hilfiger: Καλλιτέχνης, επιχειρηματίας και ακτιβίστρια που τάσσεται υπέρ της LGBTQI+ κοινότητας, η οποία δωρίζει το 25% των εσόδων στο Ali Forney Center για την υποστήριξη και προστασία της παραπάνω κοινότητας.
Ενσαρκώνοντας το πνεύμα του Moving Forward Together, η Fall 2020 καμπάνια Tommy Icons γυρίστηκε στο Disney Golden Oak Ranch από το φωτογράφο Dan Martensen. Ο φωτογράφος αποτυπώνει την ομορφιά κάθε ξεχωριστής κουλτούρας. Καθρεφτίζοντας τη βαθύτερη σημασία πίσω από την καμπάνια, η συλλογή έχει σχεδιαστεί μέσα από το πρίσμα ενός all-American καλειδοσκοπίου και εκπέμπει μία μοντέρνα ενέργεια με περιπετειώδες styling, παραμένοντας πιστή στην ταυτότητα του brand.