Τα πιο περίεργα (και αναίτια ακριβά) designer αντικείμενα
- 12 ΝΟΕ 2020
Η μόδα είναι ένας θαυμάσιος χώρος. Στα μάτια μου, είναι ένα είδος τέχνης. Ένα fashion show μπορεί να είναι ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό storytelling, μια ιστορία μόδας, μέσα από τα μάτια ενός σχεδιαστή. Το στιλ είναι ένα μέσο προσωπικής έκφρασης και πολιτικού statement. Αυτή είναι η αγνή πλευρά της μόδας. Γιατί υπάρχει κι η πιο άσχημη. Αυτή που τροφοδοτεί με τον χειρότερο τρόπο τον υπερκαταναλωτισμό και που συχνά χρησιμοποιεί αιχρούς τρόπους μέσω του marketing για να μας πουλήσει κάτι. Όταν όμως οι οίκοι μόδας κυκλοφορούν αναίτια ακριβά και χωρίς καμία ουσιαστική χρήση designer αντικείμενα, αυτό πιστεύω ότι είναι κάτι ανάμεσα στα δυο.
Γιατί οι οίκοι μόδας κυκλοφορούν περίεργα designer αντικείμενα;
Πιστεύω ότι είναι κάτι σαν κοινωνικό πείραμα. Για να δουν μέχρι που θα φτάσει ο καταναλωτής για να αγοράσει μια προστατευτική μάσκα προσώπου της Louis Vuitton για 1000 ευρώ για παράδειγμα. Από την άλλη, μπορεί να είναι ένας τρόπος για τους designers να χλευάσουν την καταναλωτική φύση της μόδας. Άρα το να κυκλοφορεί designer αντικείμενα, όπως ένα ποδήλατο Chanel ή ένα LV jenga παιχνίδι, τότε οι δημιουργοί θέλουν να τεστάρουν τα όρια του καταναλωτισμού. Αν αυτός είναι ο στόχος τους πάντως, τον πετυχαίνουν γιατί πολλά απ’ αυτά τα designer αντικείμενα και αξεσουάρ, πολύ συχνά βγαίνουν sold out.
Πρόσφατα, λοιπόν, όταν είδα ότι ο οίκος Gucci πουλάει σκισμένα καλσόν στην τιμή των 190 δολαρίων, ξαναθυμήθηκα το «θράσος» και θάρρος των fashion brands που έχουν ώστε να κυκλοφορούν περίεργα designer αξεσουάρ σαν αυτά.
Από το ποδοσφαιράκι της LV, τους συνδετήρες του οίκου Prada μέχρι και τα designer προφυλακτικά, παρακάτω μερικά από τα πιο περίεργα designer αντικείμενα στην αγορά. Το ερώτημα όμως είναι το εξής: εσύ μέχρι που θα έφτανες για να αγοράσεις ένα designer προϊόν μόδας;