MADE IN GREECE

The C Edition: Αν τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη ήταν γυναίκα, θα ήταν το απόλυτο θηλυκό

Η owner του The C Edition, Χριστίνα Κατσαούνη

Η Χριστίνα Κατσαούνη μάς σύστησε το brand της “The C Edition” το 2017 με την πρώτη της capsule συλλογή από bodies με τίτλο Circle. Τα πρώτα της 19 κορμάκια ήταν ονομασμένα και εμπνευσμένα από τις πρώτες γυναίκες που στήριξαν την ιδέα της. Από τότε μέχρι σήμερα, η Χριστίνα συνεχίζει να καλωσορίζει στον «κύκλο» της όλο και περισσότερες γυναίκες. Δυναμικές, ανεξάρτητες και περήφανες για τον εαυτό τους και τις γυναίκες που έχουν στη ζωή τους. Όπως ακριβώς φαντάζεται η founder και Creative director του The C Edition πως θα ήταν τα κορμάκια της αν ήταν γυναίκα.

Η Χριστίνα Κατσαούνη είναι ένα από τα αγαπημένα μας κορίτσια στον χώρο της μόδας. Έχει υπάρξει συνάδελφος (πριν λανσάρει το δικό της brand ήταν fashion editor) και έχει δημιουργήσει για εμάς το πιο «εύκολο» και σούπερ κομψό κομμάτι της ντουλάπας μας. Τα κορμάκια. Η αλήθεια είναι πως η Χριστίνα αγαπούσε πάντα τα bodies. Τα επέλεγε, τα φορούσε και τα έφερνε στα μέτρα της. Κάπως έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της brand αποκλειστικά με bodies. Χειροποίητα, σε μαύρο χρώμα, βαμβακερά, με μαλακά κουμπώματα και διακριτικές ραφές. Και εντελώς διαχρονικά.

Οι επιρροές από τα 90s και ο διαχρονικός χαρακτήρας είναι στοιχεία που έχουν μετατρέψει τα The C Edition κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη σε απόλυτο must- have της ντουλάπας μας. Η ποιότητά τους, επίσης. «Όποια παίρνει κορμάκι The C Edition θέλω να το έχει για πάντα. Money well spent!» λέει η Χριστίνα. Και σου εξηγεί όλους τους λόγους που ένα body The C Edition αξίζει να μπει στη βαλίτσα των διακοπών σου.

Αν τα κορμάκια σου ήταν γυναίκα πώς φαντάζεσαι ότι θα ήταν;

Δυναμική, γοητευτική, ανεξάρτητη, πνευματώδης, έξυπνη. Tο απόλυτο θηλυκό.

Έχεις κάνει ήδη τις πρώτες σου εξορμήσεις σε νησιά. Πού έχεις πάει;

Πήγα για λίγες ημέρες στη λατρεμένη μου Ανάφη. Πρώτη φορά επισκέφθηκα την πανέμορφη Μάνη, ενώ έκανα και μία μικρή εξόρμηση στην Τήνο και στην Ύδρα. Το καλό του να ζεις στην Αθήνα είναι η ευκολία, με την οποία μπορείς να επισκέπτεσαι τα πανέμορφα νησιά μας.

Πού θα σε βρουν οι φετινές σου διακοπές;

Στο Boreas Stone House στην Ανάφη.

H Χριστίνα σού δείχνει πώς να συνδυάσεις ένα The C Edition body

Γιατί ένα The C Edition κορμάκι είναι το μόνο τοπ που θα χρειαστεί να βάλεις στη βαλίτσα σου;

Γιατί αν πάρεις το “Amaryllis” μπορείς να το φορέσεις στην παραλία με παρεό, στο φαγητό σου με μία κρουαζέ φούστα ή ψηλόμεση παντελόνα ή ακόμη και με ένα denim ψηλόμεσο σορτς. Eνώ η κλασική του γραμμή σού επιτρέπει να παίξεις με ότι αξεσουάρ θέλεις χωρίς να φανεί ποτέ πως το παράκανες.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τρόπος να φορέσεις το body σου το καλοκαίρι;

Οποιοδήποτε βαμβακερό bodysuit του brand με μία ψηλόμεση κρουαζέ φούστα και ένα ζευγάρι mules στην πόλη – που λόγω ότι περπατώ πολύ δεν μπορώ να τα χαρώ όσο θα ήθελα. Στο νησί ένα ζευγάρι σανδάλια σε nude απόχρωση λύνει τα χέρια.

To lockdown της Χριστίνας πήρε το όνομα “Cosmos”

Η νέα σου συλλογή έχει τίτλο “Cosmos”. Ποια είναι η «ιστορία» πίσω από αυτή; 

Σχεδιαστικά όπως κάθε συλλογή μου έτσι κι αυτή έχει επιρροή από τη δεκαετία του ’90 (για τον χειμώνα ετοιμάζω μία μικρή εναλλαγή). Θα ήταν ψέμα αν έλεγα πως δεν με επηρέασε το lockdown που ζήσαμε όλοι μαζί παρέα. Είχα ανάγκη να γυρίσω στη ρίζα του brand που είναι το βαμβακερό body και να φτιάξω μία συλλογή κλασική, διαχρονική και ευκολοφόρετη, η οποία θα αποτελεί σημείο αναφοράς για πολλές ακόμη σεζόν.

Χαίρομαι που η καμπάνια “Cosmos” ξεχώρισε γιατί ήθελα να είναι αληθινή και ειλικρινής όπως πρέπει να είμαστε όλες με τον εαυτό μας, το σώμα μας, τα θέλω και τα όνειρά μας.

18 κορμάκια, 18 γυναίκες από όλο τον πλανήτη. Πως έγινε αυτό το project πραγματικότητα; 

Η εμπειρία του lockdown μας έκανε όλους να συνειδητοποιήσουμε λίγο καλύτερα την θνητότητα μας, έτσι οτιδήποτε ονειρικό μου φάνταζε σχεδόν γραφικό. ‘Ηθελα ρεαλισμό και ήθελα για πρόσωπα της καμπάνιας για το καλοκαίρι να είναι πραγματικές γυναίκες. Έτσι κι έγινε. Η συνεργάτιδά μου στην Αμερική βρήκε 18 υπέροχες, αξιόλογες, ξεχωριστές γυναίκες, οι οποίες φωτογραφήθηκαν μόνες τους, με το κινητό τους τηλέφωνο έχοντας ως μοναδική καθοδήγηση να βρίσκονται μπροστά από έναν λευκό τοίχο.

κορμάκια Χριστίνας Κατσαούνη

Δεν έγινε photoshop. Το μόνο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ασπρόμαυρο φίλτρο για να υπάρξει ομοιομορφία στο αποτέλεσμα. Χαίρομαι πραγματικά που η καμπάνια “Cosmos” ξεχώρισε γιατί ήθελα να είναι αληθινή και ειλικρινής όπως πρέπει να είμαστε όλες με τον εαυτό μας, το σώμα μας, τα θέλω και τα όνειρά μας.

Τα αγαπημένα της bodies

Ποιο είναι το αγαπημένο σου κορμάκι από την τελευταία σου συλλογή και ποιο αυτό το ένα που αγαπάς λίγο περισσότερο από όλες σου τις συλλογές;

Από την τελευταία συλλογή θα πω το “Dimi” γιατί αναδεικνύει μοναδικά τα χέρια και τους ώμους. Τα γυναικεία άκρα είναι τόσο αισθησιακά και είναι κομμάτια του σώματός μας που μπορούμε όλες εύκολα να αναδείξουμε, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που τα έχει “φιλήσει” ο ήλιος!

THECEDITION.COM

Body Dimi

Με bohemian αισθητική, αφήνει τους ώμους ακάλυπτους και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με denim shorts, όσο και με φούστες.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Aν πρέπει να ξεχωρίσω ένα body από όλες τις συλλογές μου θα πω το “Bella”. Ήταν το body αυτό (το δείγμα ακόμη) που φόρεσα και ανέβασα το πρώτο μου ποστ στο Ιnstagram το 2017, λέγοντας πως πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσω την πρώτη μου συλλογή από bodysuits.

THECEDITION.COM

Body Bella

Με τιράντες και αποκαλυπτική πλάτη θα φορεθεί ιδανικά με ένα μπλε ψηλόμεσο τζιν κι ένα ζευγάρι πέδιλα.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

 

Ποια είναι η τάση του φετινού καλοκαιριού που έχεις ξεχωρίσει περισσότερο;

Πλέον δεν παρακολουθώ τις τάσεις της μόδας. Επιλέγω κομμάτια που πιστεύω πως ταιριάζουν σε εμένα, στο σώμα μου, στην αισθητική και στο ύφος του ντυσίματος που θέλω να κάνω την εκάστοτε ημέρα. Παρ’ όλα αυτά η απόλυτα καλοκαιρινή τάση για εμένα είναι οτιδήποτε gypsy chic.

Exit mobile version