To ASOS παρουσιάζει το νέο «πράσινο» feature στο e-shop του και προσφέρει shopping με συνείδηση
- 12 ΔΕΚ 2019
Το αγαπημένο σου e-shop, ΑSOS, σου δίνει την ευκαιρία να αποκτήσεις οικολογική συνείδηση όταν ψωνίζεις.
Αν και στο παρελθόν είχαν ακουστεί διάφορες φήμες για τον τρόπο που δουλεύουν οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια του ASOS, η εταιρία λιανικού εμπορίου κάνει ό,τι μπορεί για να «θάψει» ό,τι κατηγορία του έχουν προσάψει ως τώρα.
H νέα εποχή του ASOS
Και η αλήθεια είναι ότι οι προσπάθειες του e-shop έχουν συμβάλλει αρκετά ώστε να υπάρχει μια πιο υγιής εικόνα την ώρα που χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια) άνθρωποι ψωνίζουν ρούχα από το e-shop. Το ΑSOS έχει αλλάξει πολιτική τα τελευταία χρόνια, καταργώντας τις φωτογραφίες των μοντέλων με ρετούς. Αυτό σημαίνει ότι αν τα μοντέλα (άνδρες-γυναίκες) που έχουν κυτταρίτιδα, δεν θα προσπαθήσουν να την κρύψουν μιας και είναι κάτι που φυσικά εμφανίζεται στα σώματα των ανθρώπων. Αντί, λοιπόν, να προμοτάρει την αντι-ρεαλιστική εικόνα που πρέπει να έχει μια γυναίκα, το ASOS γιορτάζει τις, ως τώρα αποκαλούμενες, «ατέλειες» στο σώμα μιας γυναίκας.
Το «πράσινο» feature
Συνεχίζει, λοιπόν, την καλή δουλειά και συμμετέχει και αυτό στην ενημέρωση του κόσμου ως προς τη βιωσιμότητα στη μόδα. Το ASOS κάνει τη ζωή των, ευαισθητοποιημένων προς το ζήτημα, καταναλωτών πιο εύκολη με το νέο «πράσινο» feature του. Το online e-shop πρόσθεσε ένα καινούργιο κουμπί στην μπάρα αναζήτησης των προϊόντων του ιστότοπου.
Όταν ψάχνεις, λοιπόν, για ένα ρούχο στο ASOS, ανάμεσα στο μέγεθος, το χρώμα ή το είδος ρούχου, την τιμή κ.ο.κ. που ψάχνεις, στην μπάρα αναζήτησης θα βρεις και το “responsible edit”. Το feature αυτό θα σε βοηθήσει εύκολα να βρεις ρούχα από ηθικής παραγωγής brands ρούχων (και όχι μόνο) που διαθέτει το ASOS.
«Σου δίνουμε το έναυσμα να ψωνίσεις ρούχα που συνδυάζουν βιωσιμότητα και στιλ και το “responsible edit” feature μας είναι ο τέλειος τρόπος να βρεις ρούχα, αξεσουάρ και αντικείμενα για το σπίτι που έχουν παραχθεί με οικολογική συνείδηση και να τα βρεις όλα στο ASOS», αναφέρει η εταιρία σχετικά στο site.
Το “responsible edit” χαρακτηριστικό δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να βρουν ρούχα που είναι είτε από ανακυκλωμένα υλικά, είτε έχουν φτιαχτεί με οικολογική συνείδηση. Το drapers.com αναφέρει, ότι στο “responsible edit” του ASOS θα προστίθενται καθημερινά ρούχα στην κατηγορία αυτή και ότι στο μέλλον θα προστεθούν ακόμη περισσότερο φίλτρα επιλογών που θα βοηθούν τους καταναλωτές να βρίσκουν πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα που θέλουν.
Τα sites με την ίδια πολιτική
Το ASOS ακολουθεί την ίδια λογική με το e-shop πολυτελών ειδών, Net-a-Porter.com. Το γνωστό online shop παρουσίασε το Net Sustain την εβδομάδα αυτή.
Όπως και με το “responsible edit” του ASOS, το Net Sustain θα δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να βρίσκουν εύκολα ρούχα που έχουν φτιαχτεί με οικολογική συνείδηση.