FASHION NEWS

To νέο παγκόσμιο concept store της Zara άνοιξε στο Golden Hall

ZARA

To νέο παγκόσμιο concept store της Zara άνοιξε τις πόρτες του στο εμβληματικό εμπορικό κέντρο Golden Hall, την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου, έτοιμο να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

Το νέο κατάστημα, είναι ουσιαστικά η ανακαίνιση και η διεύρυνση του υπάρχοντος καταστήματος της Zara στο Golden Hall. Καλύπτει σχεδόν 3.200 τ.μ. σε δύο ορόφους και θα στεγάσει όλες τις συλλογές της αλυσίδας – γυναικείες, ανδρικές και παιδικές – συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως εξοπλισμένου τμήματος Ομορφιάς. Το γυναικείο τμήμα είναι διαθέσιμο στο ισόγειο ενώ στον πρώτο όροφο είναι διαθέσιμο το ανδρικό και παιδικό τμήμα.

Όσο για το νέο τμήμα Ομορφιάς είναι έτοιμο να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική καθηλωτική εμπειρία με εξατομικευμένες συμβουλές ομορφιάς. Είναι διαθέσιμο στο ισόγειο σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με δάπεδο, τοίχους και οροφές που ταιριάζουν με το χρώμα, σε αντίθεση με τους δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα που αναδεικνύουν τις νέες σειρές προϊόντων που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Diane Kendal. Κάθε προϊόν εμφανίζεται σε δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα για να του δώσει εξέχουσα θέση ενώ οι φεγγίτες αναπαριστούν το φυσικό φως της ημέρας.

Το concept store σχεδιάστηκε από την αρχιτεκτονική ομάδα της Zara

Το concept store είναι σχεδιασμένο από την αρχιτεκτονική ομάδα της Zara και περιγράφεται με τις τέσσερις λέξεις που κυριαρχούν και αντιπροσωπεύουν την αρχιτεκτονική φιλοσοφία της: απλό, λειτουργικό, σοφιστικέ και εκλεπτυσμένο. Το κατάστημα εκτείνεται γύρω από ομόκεντρους χώρους που έχουν σχεδιαστεί ως το τέλειο πλαίσιο για τις συλλογές Zara, όπου το προϊόν και ο καταναλωτής είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές. Χάρη στη μελετημένη δέσμευσή του σε οργανικά σχήματα και μια σειρά από καμπύλες χωρίς κορυφογραμμές, το έργο αποτελεί φόρο τιμής στο κόσμο του υφάσματος και των πρώτων υλών. Η ίδια αισθητική συνεχίζεται και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του καταστήματος.

Ο ιδιαίτερος φωτισμός δημιουργεί ένα σκηνικό που ενισχύει τις συλλογές. Ένα απαλό, ζεστό και φυσικό περιβάλλον με παρουσία πρασίνου που αντιπροσωπεύουν την ιδιοσυγκρασία του brand που συνδέεται με το είδος του προϊόντος και τα πρότυπα βιωσιμότητας.

Το νέο concept store προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών

Το ολοκληρωμένο μοντέλο καταστημάτων και διαδικτύου της Zara επιτρέπει στην αλυσίδα να προσαρμόζεται στους πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Τους προσφέρει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τη μόδα σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Έτσι οι χώροι εμπειρίας πελατών στο κατάστημα θα προσφέρουν νέους χώρους ευελιξίας, όπως χώρους αναμονής δωματίων και εκθεσιακούς χώρους.

Χάρη στο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων (SINT), οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές: να επισκεφθούν το κατάστημα και να αγοράσουν online ζητώντας κατ’ οίκον παράδοση, να κάνουν αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων στο κατάστημα, να στείλουν ηλεκτρονικές παραγγελίες από καταστήματα και ούτω καθεξής. Αυτή η τεχνολογική ενσωμάτωση είναι δυνατή λόγω της πλήρους εφαρμογής του συστήματος αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Επιπλέον, η Zara στο Golden Hall ενσωματώνει ένα διαδικτυακό Silo για ηλεκτρονικές παραδόσεις.

Ένα concept store με οικολογική αποδοτικότητα

Σχεδιασμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, το κατάστημα της Zara στο Golden Hall συμμορφώνεται με τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις του Ομίλου Inditex και ενσωματώνει τις τελευταίες καινοτομίες οικολογικής απόδοσης για τη μείωση της κατανάλωσης νερού και ενέργειας σε σύγκριση με ένα συμβατικό κατάστημα. Οι περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της Inditex δεν σταματούν όμως στο σχεδιασμό των καταστημάτων. Η οικολογική απόδοση αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο των τεχνολογιών κατασκευής και των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενδυμάτων. Αυτή η δέσμευση αντικατοπτρίζεται μέσω του Join Life, μιας πρωτοβουλίας που φέρνει σε επαφή τη μόδα και τη βιωσιμότητα. Όλα τα προϊόντα με την ετικέτα Join Life της Inditex κατασκευάζονται με βιώσιμα υλικά ή/και διεργασίες ή με τεχνολογίες που εξοικονομούν νερό ή μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2020, περισσότερο από το 35% των ενδυμάτων της Inditex έφεραν την ετικέτα Join Life και το 50% των ενδυμάτων θα έχουν αυτή την ετικέτα μέχρι το 2022. Στόχος της Inditex είναι να χρησιμοποιήσει μόνο βιώσιμο βαμβάκι και ίνες κυτταρίνης  έως το 2023. Μέχρι το 2025, o πολυεστέρας και τα λευκά λινά θα είναι 100% ανακυκλωμένα ή βιώσιμα.

Exit mobile version