ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ

Το πρώτο show του Ganni στο Παρίσι είχε (πολλά) ρούχα που θα θέλεις να φορέσεις

Ganni Spring 2025 Launchmetrics Spotlight

«Είναι σαν να είμαστε εμείς οι μάγισσες που παλεύουμε για κάτι», είπε στο WWD για τη συλλογή η Ditte Reffstrup, καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Ganni. Ένα fashion brand που μέσα σε λίγα χρόνια, κατάφερε να καθιερωθεί στον χώρο της μόδας, ανεξαρτήτως της ανόδου της σκανδιναβικής μόδας (μη σου πω ότι στο Ganni οφείλεται αρκετά η άνοδός της).

Κατάφερε, λοιπόν, εκτός από να σχεδιάσει It ρούχα και αξεσουάρ που γίνονται αμέσως ένα internet sensation, που όλες οι fashion lovers θέλουν να τα φορέσουν, να κάνει και πολύ έξυπνο marketing. Μας πουλάει εξαιρετικά ένα lifestyle όπου οι γυναίκες Ganni (ή αλλιώς τα Ganni girls), μπορούν να είναι fashion forward, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν τις χιλιάδες ευρώ, που κοστίζουν συνήθως τα ρούχα μεγάλων οίκων μόδας.

Με αυτή την (σχετική) προσβασιμότητα μάς επιτρέπει να έρθουμε πιο «κοντά» στο brand, να ταυτιστούμε με τη γυναίκα Ganni και εν τέλει, να θέλουμε απεγνωσμένα να φορέσουμε τα ρούχα του. Σε όλο αυτό το θαυμάσιο marketing έρχεται να προστεθεί και η δέσμευσή του για τη βιωσιμότητα, αλλά και τη συμπερίληψη στα σώματα, πράγμα που σημαίνει ότι αγγίζει ένα μεγάλο κοινό.

Όλα αυτά τα θαυμάσια πράγματα, όπως και το γεγονός ότι έχει καταφέρει κάθε σεζόν να κυκλοφορήσει κομμάτια με τα οποία παθαίνουν εμμονή οι fashionistas και που βγαίνουν γρήγορα sold out (σε αυτό έχουν βοηθήσει και πλατφόρμες όπως το TikTok), οδήγησαν στην τεράστια επιτυχία του brand και στην πρώτη του παρουσίαση εκτός Κοπεγχάγης. Για τη Spring 2025 συλλογή του, το Ganni ταξίδεψε στη Γαλλία και την Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι. Το Galerie Haute στο Palais de Tokyo είχε αέρα Κοπεγχάγης και κάπως έτσι, το brand επιβεβαιώνει την ισχύ της σκανδιναβικής μόδας στον χώρο.

Πειραματισμός, νέα βιώσιμα υλικά και size inclusivity. Το show του Ganni στο Παρίσι, τα είχε όλα

Έντονα contrasts, επαναστατικές σιλουέτες, ενδιαφέρουσες υφές, εντυπωσιακό layering και μια νέα μοντέρνα προσέγγιση στο γυναικείο ντύσιμο. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της Spring 2025 συλλογής Ganni που ανέδειξαν χωρίς κανένα περιορισμό την ταυτότητα του brand στο πρώτο του show στο Παρίσι. Η αισθητική του δανέζικου brand είναι πολύ χαρακτηριστική και η Spring 2025 συλλογή την τίμησε απλόχερα.

Το show ξεκίνησε δυναμικά, με ένα tailored look που περιλάμβάνε ένα σακάκι, διάφανο πουκάμισο και μια «υβριδική» βερμούδα που είχε ενσωματωμένη μια μίνι φούστα (να είναι αυτό το νέο skort;). Αυτό το look έθεσε τον τόνο μιας συλλογής που αντιστέκεται στη στροφή της μόδας τις τελευταίες σεζόν στον μινιμαλισμό, κάτι που επιβεβαίωσαν τα loud prints, από τα μίνι φλοράλ μέχρι το λεοπάρ μοτίβο που είδαμε και στη Spring 2024 συλλογή σε μορφή τζιν παντελονιού, που βγήκε πολύ γρήγορα sold out (και σίγουρα έπαιξε ρόλο στο frenzy του λεοπάρ μοτίβου στη μόδα). Τώρα, το μοτίβο αυτό το είδαμε στην πασαρέλα μέσα από μίνι balloon φορέματα, αλλά και denim σετ ρούχων, μέχρι και σε combat boots -ένα στιλ παπουτσιού που είδαμε πολύ στη συλλογή.

Εκπληκτικά ντελικάτες διαφάνειες συνδυάστηκαν με «βαριά» πουλόβερ πηγαίνοντας το layering σε άλλο επίπεδο, ενώ άλλα looks περιλάμβαναν sheer φούστες φορεμένες με tailored παντελόνες και μακριές δερμάτινες καμπαρντίνες. Το δέρμα έκανε την παρουσία του αισθητή μέσα από εντυπωσιακά drop-waist φορέματα με έντονους όγκους, αλλά και μέσα από εκπληκτικά baggy παντελόνια με τρουκς.

Από τα highlights της συλλογής Ganni, ήταν τα αθλητικά jersey tops που είχαν το λογότυπο του brand και που πήραν την μορφή maxi φορεμάτων και oversized tops με ασύμμετρη λαιμόκοψη. Κοστούμια και άλλα tailored κομμάτια, αναγεννήθηκαν μέσα από έντονα χρώματα, όπως το πράσινο και το aquamarine και συνδυάστηκαν άψογα με τα καφέ και τα γκρι κομμάτια της συλλογής.

Όλα αυτά, έδεσαν εξαιρετικά με το γεγονός ότι το brand σύστησε μέσω της συλλογής του στο κοινό 6 νέα βιώσιμα υφάσματα, από το Circulose®, Celium™ και το Symplfyber Fybron™ που αποτελούν μέρος της πρωτοβουλίας Fabrics of the Future του Ganni. που κάνει έρευνα στη δημιουργία νέων υλικών, με στόχο τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα.

Όλα αυτά απογειώθηκαν με την προσπάθεια για συμπερίληψη διαφόρων σωματότυπων στην πασαρέλα, αλλά και με το εκτενές νουμερολόγιο, που είχε το brand από το ξεκίνημά του. Αν αυτό είναι το μέλλον της γυναικείας μόδας, ανυπομονούμε για το τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια.

Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight

 

Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight
Launchmetrics Spotlight