FASHION NEWS

Ο Tommy Hilfiger στηρίζει το Black Lives Matter. Οι ενέργειες του brand για περισσότερη εκπροσώπηση

Η μάχη προς εκπροσώπηση συνεχίζεται. Μετά τη δολοφονία του George Floyd και τις ειρηνικές διαδηλώσεις του Black Lives Matter, σε παγκόσμιο επίπεδο. όλοι καλούμαστε να εξετάσουμε τις πράξεις μας. Είτε ασκείς επιρροή μέσω της επαγγελματικής ιδιότητάς σου, είτε όχι, η θέση που παίρνεις απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα, παίζει τεράστιο ρόλο. Το να μην είσαι ρατσιστής/στρια, πλέον δεν είναι αρκετό. Το να είσαι αντί-ρατσιστής/στρια είναι η μόνη επιλογή. Πρέπει να εκπαιδευτούμε, να ενημερωθούμε σωστά και υποστηρίξουμε την ισότητα. Η μόδα είναι ένας χώρος που είναι κι αυτός υπεύθυνος για τη θέση που έχει πάρει ανά τα χρόνια, υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Και ειδικά αυτών της μαύρης κοινότητα. Αυτό αρχίζει σιγά-σιγά ν’ αλλάζει με τους σχεδιαστές να στηρίζουν το κίνημα του Black Lives Matter. Και ακόμη σημαντικότερο; Με το να κάνουν τις σωστές ενέργειες ώστε η κοινότητα των μαύρων να εκπροσωπείται. Ζωντανό παράδειγμα, ο Tommy Hilfiger.

Ο Tommy Hilfiger στηρίζει το #BLM

Στα τέλη του Μαΐου, ο Tommy Hilfiger μοιράστηκε μια προσωπική έκκληση για δράση που αφορούσε τον εαυτό του καθώς και την ομώνυμη επιχείρησή του εν μέσω του κινήματος Black Lives Matter. Ο Αμερικάνος σχεδιαστής στήριξε το κίνημα Black Lives Matter, δηλώνοντας «Αυτό που συμβαίνει δεν είναι σωστό. Πρέπει να δράσουμε».

Έχοντας αφουγκραστεί όλα τα γεγονότα και τις απόψεις που ακούγονται επί του θέματος, το επόμενο βήμα του brand Tommy Hilfiger είναι αξιοπρόσεκτο. Τι κάνει; Θα χρηματοδοτήσει 5 εκατομμύρια δολάρια μέσω της πλατφόρμας “People’s Place”*, η οποία στηρίζεται σε 3 πυλώνες. Η πλατφόρμα αποσκοπεί στην ανάδειξη της εκπροσώπησης των μειονοτήτων που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας.

«Αυτό που συμβαίνει στις μαύρες κοινότητες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο δεν έχει καμία θέση στην κοινωνία μας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το γεγονός ότι συνεχίζει να υπάρχει στη βιομηχανία μας – φανερά και συστηματικά – είναι απαράδεκτο. Είμαστε πολύ πίσω από το σημείο όπου θα έπρεπε να είμαστε στην επίτευξη της ποικίλης εκπροσώπησης. Δεν θα έπρεπε να μας πάρει τόσο καιρό να το αναγνωρίσουμε αυτό, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να το αλλάξουμε στο μέλλον. Θα είμαστε, εκ προθέσεως, άφοβοι και ακλόνητοι στις δράσεις μας. Μέσω του Προγράμματος People’s Place, θα χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα μας για να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να υπερασπιστούμε αυτό που είναι σωστό».

Η ενέργεια της Tommy Hilfiger

H Tommy Hilfiger λανσάρει το Πρόγραμμα “People’s Place”. Πρόκειται για μια ειδική πλατφόρμα που στηρίζεται σε 3 πυλώνες, μέσω της οποίας δεσμεύεται να χρηματοδοτεί ετησίως και για τα επόμενα τρία χρόνια από 5 εκατομμύρια δολάρια. Σκοπός της εταιρίας; Να αναδείξει την εκπροσώπηση των έγχρωμων και γηγενών κοινοτήτων (BIPOC) που δραστηριοποιούνται στη μόδα και σε όλα τα δημιουργικά industries. Το πρόγραμμα περιστρέφεται γύρω από τις θεματικές ενότητες της Συνεργασίας, της Πρόσβασης στην Καριέρα και της Ηγεσίας στη Βιομηχανία, με στόχο μία ουσιαστική και μακροχρόνια αλλαγή.

«Ως εταιρεία, δεν έχουμε κάνει αρκετά», δήλωσε ο Martijn Hagman, CEO, της Tommy Hilfiger Global και PVH Ευρώπης. «Αλλά είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε κάτι καλύτερο. Αναλαμβάνουμε άμεση δράση για να διασφαλίσουμε ότι οι κοινότητες BIPOC στη βιομηχανία της μόδας εκπροσωπούνται, ακούγονται και είναι εξίσου ευπρόσδεκτοι. Το ταξίδι του People’s Place ξεκινά τώρα με μια ειδική εσωτερική δομή διακυβέρνησης που θα οδηγεί και θα υποβάλλει τακτικά εκθέσεις σχετικά με τους μακροπρόθεσμους στόχους της πλατφόρμας. Αυτή είναι μια σταθερή δέσμευση και το πρώτο βήμα σε ένα μακρύ ταξίδι για το τι μπορεί να επιτύχει το Πρόγραμμα People’s Place».

Ο Tommy Hilfiger χτίζει μια δομή διακυβέρνησης για να επιβλέπει το Πρόγραμμα People’s Place και να εξασφαλίσει την επιτυχία του. Ανώτερη ηγεσία θα διοριστεί για να διευθύνει το Πρόγραμμα, να επιταχύνει την ανάπτυξή του εσωτερικά και εξωτερικά και να διατηρήσει την έμφαση στη διαφάνεια μέσω της τακτικής υποβολής εκθέσεων σχετικά με την πρόοδο και τον αντίκτυπο που έχει σημειωθεί. Η ομάδα του Προγράμματος People’s Place συμμετέχει επί του παρόντος σε συζητήσεις με συναδέλφους και συνεργάτες της βιομηχανίας, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της αποστολής της πλατφόρμας και να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπο σε όλο το τοπίο της μόδας.

Παρακάτω, τα βήματα/ενέργειες της Tommy Hilfiger.

Βήμα #1: Η εκπροσώπηση

Η Tommy Hilfiger θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το talent diversity, δίνοντας έμφαση σε στοχευμένες συνεργασίες που θα αναδείξουν την προβολή των μειονοτήτων. Παράλληλα θα συνεργαστεί με οργανισμούς και δημιουργικές προσωπικότητες που ήδη στοχεύουν στην ανάδειξη των έγχρωμων και γηγενών ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.

Βήμα #2: Η επαγγελματική υποστήριξη και πρόσβαση

Με σκοπό την εκπροσώπηση των κοινοτήτων BIPOC στη μόδα αλλά και αλλού, το brand θα κάνει το εξής: θα αξιοποιήσει τις γνώσεις και τους διαθέσιμους πόρους του για να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες καριέρας. Επίσης θα δώσει πρόσβαση σε πληροφορίες, υλικά, συμβουλές από ειδικούς κλπ.

Βήμα #3: Η ηγεσία στη βιομηχανία της μόδας

Με στόχο να αυξήσει την εκπροσώπηση σε κάθε επίπεδο, η Tommy Hilfiger δεσμεύεται να πραγματοποιήσει ανεξάρτητες αναλύσεις. Οι αναλύσεις θα γίνουν γύρω από το diversity, την ισότητα και την ένταξη στη βιομηχανία της μόδας. Παράλληλα θα αφοσιωθεί στη δημιουργία συγκεκριμένων σχεδίων δράσης που θα αξιοποιηθούν εσωτερικά. Ενώ θα μπορούν και να μοιραστούν με την ευρύτερη βιομηχανία της μόδας.

Λίγα λόγια το People’s Place

Το Πρόγραμμα παίρνει το όνομά του από το πρώτο κατάστημα του Tommy Hilfiger, που άνοιξε το 1969 στη γενέτειρα του, Elmira στη Νέα Υόρκη. Σε ηλικία μόλις 18 ετών, o Hilfiger δημιούργησε το People’s Place ως έναν ειδικό χώρο για ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα για να ενωθούν και να απολαύσουν την τέχνη, τη μουσική, τη μόδα και την ποπ κουλτούρα. Διαμορφωμένο από την πολιτιστική επανάσταση της δεκαετίας του 1960, το αρχικό κατάστημα ενθάρρυνε την ανταλλαγή ιδεών και την αυθεντική έκφραση, αμφισβητώντας τους κοινωνικούς κανόνες της εποχής. Σε αυτό το πνεύμα ιδρύθηκε το νέο Πρόγραμμα People’s Place και θα συνεχίσει να επεκτείνεται.

Η PVH Corp. και ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων της, παίρνει μια στάση ενάντια στο ρατσισμό. Το Ίδρυμα PVH δώρισε 100.000 δολάρια στο NAACP Νομικής Άμυνας και Παιδείας, που υποστηρίζει τη φυλετική δικαιοσύνη μέσω της υπεράσπισης και της εκπαίδευσης, καθώς και στην Αστική Ένωση, μια ιστορική οργάνωση πολιτικών δικαιωμάτων αφιερωμένη στην οικονομική ενδυνάμωση, την ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη. Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, το Ίδρυμα PVH μοίρασε το 100% των φιλανθρωπικών δωρεών που έγιναν από συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο σε οργανώσεις που υποστηρίζουν τη φυλετική δικαιοσύνη.

Ως μέρος της οικογένειας PVH, ο Tommy Hilfiger θα κάνει επίσης άμεσα εσωτερικά βήματα για μια πιο ενημερωμένη, λιγότερο προκατειλημμένη οργάνωση με ισχυρή αίσθηση του ‘ανήκειν’. Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων στην εσωτερική εκπροσώπηση της BIPOC κοινότητας, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως σημείο εκκίνησης στο ταξίδι της για την περαιτέρω αντιμετώπιση των διακρίσεων, της αδικίας, της ανισότητας και του ρατσισμού. Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης θα διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία κινείται πιο κοντά στο diversity της καταναλωτικής της βάσης. Αυτό ξεκινά με τα ακόλουθα βήματα:

Άκου

  1. Δημιουργία περισσότερων ευκαιριών για όλους τους συνεργάτες, ώστε να ακούσουν και να ακουστούν.
  2. Εφοδιασμός των ηγετών και των διευθυντών πρόσληψης σε όλα τα επίπεδα με εργαλεία και πόρους προκειμένου να να αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση του συστημικού ρατσισμού, του προνομίου και της προκατάληψης, ώστε να γίνουν ισχυρότεροι σύμμαχοι και υποστηρικτές της αλλαγής.

Μάθε

  1. Ανάπτυξη υποχρεωτικής συνεχούς εκπαίδευσης κατά της προκατάληψης σε όλους τους συνεργάτες.
  2. Δημιουργία ενός ειδικού καναλιού ψηφιακών πόρων Inclusion & Diversity, προσβάσιμο σε όλους τους συνεργάτες.
  3. Έναρξη μιας εκπαιδευτικής και ενημερωτικής σειράς εκδηλώσεων για συνεργάτες σχετικά με τη φυλετική δικαιοσύνη.

Δράσε

  1. Διεύρυνση των ομάδων Επιχειρηματικών Πόρων (BRGs), ώστε να περιλαμβάνουν περιφερειακά κεφάλαια αφιερωμένα στην προώθηση, ενδυνάμωση και ενίσχυση των φωνών BIPOC στα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο.
  2. Προσέλκυση diverse ταλέντων με την εξέλιξη των πολιτικών και των πρακτικών προσλήψεων, αυξάνοντας την εκπροσώπηση σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού.

Οι φίλοι και οι followers του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα #Tommy Hilfiger και @TommyHilfiger.

Exit mobile version