FASHION NEWS

Victoria Beckham: Το πολυτελές brand της χάνει λεφτά, 10 χρόνια μετά την ίδρυσή του

AP Photo Thibault Camus

Η Victoria Beckham χάνει λεφτά και αναγκάζεται να κάνει μειώσεις στις πολυτελείς συνήθειές της. Aντίο ακριβά παντελόνια.

Δεν ξεκινάει καλά το 2020 για τη Victoria Beckham, μιας και το πολυτελές ομώνυμο brand της έχει απώλειες. Το Victoria Beckham Limited label που η σχεδιάστρια ίδρυσε πριν 10 χρόνια έχει «μπει» μέσα για τα καλά. Το χρέος του πολυτελούς οίκου της υπολογίζεται στις 36 εκατομμύρια λίρες πράγμα που σημαίνει ότι η σχεδιάστρια έχει αρχίσει τις περικοπές.

Οι περικοπές της Victoria και οι αλλαγές στην καθημερινότητά της

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της The Sun, η Victoria Beckham αναγκάστηκε να κάνει περικοπές. Προς το παρόν, κανένας υπάλληλος του οίκου της δεν έχει επηρεαστεί από τις ζημίες του brand, παρ’ όλα αυτά, η διευθύντρια επικοινωνίας της όσο και η επικεφαλής δημοσίων σχέσεων έχουν ήδη αποχωρήσει από τις θέσεις τους.

Αυτή όμως που φαίνεται ότι έχει αλλάξει συνήθειες είναι η Beckham. Ο προσωπικός σοφέρ που την εξυπηρετούσε ως τώρα έχει απολυθεί ενώ η ίδια προσφέρθηκε να μειώσει τον μισθό της με σκοπό να ορθοποδήσει το πολυτελές label.

Το συνολικό χρέος της Victoria Beckham ανέρχεται στις 36 εκατομμύρια λίρες, αφού το 2019 οι ζημίες ξεπέρασαν τις 12,5 εκατομμύρια λίρες, με αποτέλεσμα να λάβει αυτά τα δραστικά μέτρα για να εξοικονομήσει ρευστό για την εταιρεία της.

Η Victoria σταμάτησε να αγοράζει ακριβά παντελόνια

Σύμφωνα με την Daily Mail, ανάμεσα στις αλλαγές που έπρεπε να κάνει, εκτός από την περικοπή μισθού και του τρόπου μετακίνησής της, η Victoria Beckham αναγκάστηκε να σταματήσει να αγοράζει ακριβά παντελόνια αλλά και γλάστρες με φυτά για τα γραφεία του οίκου.

Ίσως αυτό να οφείλεται και στο γεγονός ότι το brand της προσφέρει πολυτελή είδη ρουχισμού και αξεσουάρ σε τιμές που κυμαίνονται από τις 2.000 λίρες για ένα φόρεμα και 1.000 λίρες για μια τσάντα, σε ένα brand που μέσα στη δεκαετία της ύπαρξής του δεν έχει ακόμα εδραιωθεί και προσπαθεί να συναγωνιστεί οίκους/κολοσσούς που κινούν τα νήματα στη βιομηχανία της μόδας εδώ και δεκαετίες.

Παρ’ όλα αυτά, η Beckham φαίνεται να μην πτοείται. Η ίδια συνεχίζει τις συνεργασίες με άλλα brands (βλ. Reebok), ενώ πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την έναρξη του beauty label της με πολυτελή προϊόντα skincare για να ενισχύσει την αυτοκρατορία της. Κατά πόσο αυτό είναι αρκετό, η ιστορία θα δείξει.

Exit mobile version