Η virtual Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου είναι γεγονός και επικυρώνει τη νέα πραγματικότητα
- 12 ΙΟΥΝ 2020
Τι σημαίνει fashion weeks χωρίς τα fashion shows και πώς έχει επηρεάσει ο κορονοϊός τα runways όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα; Μία από τις κορυφαίες μητροπόλεις της μόδας, το Λονδίνο έρχεται να δώσει την απάντηση. Και μας παρουσιάζει την ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας από τις 12 μέχρι τις 14 Ιουνίου, μέσα από μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό.
Η πανδημία του κορονοϊού έχει αλλάξει για πάντα τη ζωή μας. Και η βιομηχανία της μόδας δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητη από την παγκόσμια κρίση. Τα πράγματα αλλάζουν και η νέα πραγματικότητα απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά. Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου συμβιβάζεται με τα νέα μέτρα και από σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου μέχρι την Κυριακή 14 Ιουνίου παρουσιάζει το πρώτο virtual event της, όπως ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Απρίλιο.
Για να μιλάμε πιο σωστά δεν πρόκειται ακριβώς για εβδομάδα αλλά για ένα 3ήμερο που θα κάνει διάσημους σχεδιαστές γυναικείων και ανδρικών συλλογών να συναντηθούν σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα. Που έχει δημιουργηθεί για αυτόν ακριβώς τον σκοπό. Στο event βλέπουμε να συμμετέχουν με διάφορους τρόπους μεταξύ άλλων τους οίκους Roksanda, Mulberry, Preen by Thornton Bregazzi και Stephen Jones.
Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου λανσάρει τη διαδικτυακή πλατφόρμα της σήμερα 12 Ιουνίου
«Αυτόν τον Ιούνιο, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα είναι η πρώτη από τις τέσσερις παγκόσμιες πρωτεύουσες μόδας που θα λανσάρει μια ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας, ουδέτερη ως προς το φύλο, που φιλοξενείται σε μια πλατφόρμα διαθέσιμη παγκοσμίως» γράφουν οι εκπρόσωποι του British Fashion Council.
Η πλατφόρμα, το fashion Netflix όπως το αποκαλούν διαφορετικά, είναι διαθέσιμη σε όλο τον πλανήτη, τόσο για το κοινό, όσο και για τους επαγγελματίες της μόδας. Η virtual Εβδομάδα Μόδας περιλαμβάνει films, podcasts, designer diaries, συνεντεύξεις, διαδικτυακά σεμινάρια, playlists και ψηφιακές εκθέσεις. Και δίνει το βήμα στους εκπροσώπους της μόδας να πουν τις ιστορίες τους και να μιλήσουν για τις εμπειρίες και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν τους δύσκολους μήνες της παγκόσμιας κρίσης.
Πάνω από 100 σχεδιαστές και brands συμμετέχουν στο virtual fashion show. Όχι όμως όλοι. Πολλοί σχεδιαστές δεν έχουν να παρουσιάσουν κάποια καινούργια συλλογή, μετά το outbreak του κορονοϊού. Στο schedule περιλαμβάνονται live events (όπως του οίκου Mulberry την Κυριακή) και backstage βίντεο.
Οι fashion weeks αλλάζουν για πάντα μορφή;
Το Λονδίνο δεν είναι η πρώτη πόλη που μεταφέρει την Εβδομάδα Μόδας στο διαδίκτυο. Η Σαγκάη και η Μόσχα το έκαναν ήδη τον περασμένο Μάρτιο και Απρίλιο. Είναι όμως ένα σημαντικό τεστ για όσα θα ακολουθήσουν. Παρίσι και Μιλάνο.
Αν δηλαδή οι digital Εβδομάδες Μόδας προσελκύσουν εκατομμύρια θεατές -πολύ περισσότερους από τους παραδοσιακούς παρευρισκόμενους- και δώσουν στους σχεδιαστές μια νέα δημιουργική διέξοδο, είναι βέβαιο ότι τα πράγματα στον χώρο της μόδας θα αλλάξουν για πάντα.