BEYONCE

Η Beyonce επενδύει σε έναν νέο χυμό (και όχι δεν είναι λεμονάδα)

Η Beyonce δεν είναι μόνο μία τεραστίων διαστάσεων diva και καλλιτέχνιδα. Είναι από τις γυναίκες πρότυπα, που φροντίζουν για το μέλλον τους και ξέρουν να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες.

Όπως, λοιπόν, διαβάσαμε στο Fortune, η κυρία Knowles έχει επενδύσει χρήματα σε μία startup εταιρεία της οποίας το προϊόν είναι ψυχρής σύνθλιψης χυμός καρπουζιού, το WTRMLN WTR.

 

“Επένδυσα στη WTMLN WTR γιατί είναι το μέλλον της καθαρής και φυσικής ενυδάτωσης. Ως συνεργάτες, μοιραζόμαστε τον ίδιο στόχο: να κάνουμε τον τρόπο ζωής των ανθρώπων καλύτερο. Είναι κάτι παραπάνω από μία επένδυση σε ένα brand, είναι μία επένδυση σε γυναίκες αρχηγούς, στο fitness και στους Αμερικανούς αγρότες, καθώς και στην υγεία των ανθρώπων και στον πλανήτη μας”.

 

Ο χυμός δεν περιέχει ζάχαρη ή άλλα τεχνητά συστατικά (ούτε καν νερό) και είναι μόνο από καρπούζι και μία σταγόνα χυμού από βιολογική λεμόνι. Είναι μία καλή πηγή βιταμίνης Α και C.

Τι άλλο πρέπει να ξέρεις για τη WTRMLN WTR; Η συνιδιοκτήτρια και CEO είναι γυναίκα και τη λένε Jody Levy.

Δεν είναι, ωστόσο, η πρώτη φορά, που η Bey επενδύει στην καλή ζωή. Στο παρελθόν έχει επενδύσει σε μία εταιρεία που ασχολείται με χορτοφαγική διατροφή, την 22 Days Nutrition, ενώ πρόσφατα έβγαλε και δική της αθλητική σειρά ρούχων, τα Ivy Park.

Exit mobile version