Οι 3 επαγγελματίες προξενήτρες των πλουσίων μοιράζονται τα μυστικά του έρωτα
- 14 ΦΕΒ 2025

Τι κοινό μπορεί να έχεις με ένα εκατομμυριούχο; Να δυσκολεύεσαι να βρεις τον έρωτα. Να έχεις βαρεθεί το dating τόσο πολύ (το Tinder μοιάζει με τα πράγματα που ψώνισες ένα βράδυ που βαριόσουν από το Shein, όλοι οι singles και οι παντρεμένοι το ξέρουν αυτό). Βέβαια, οι εκατομμυριούχοι αντέχουν να πληρώσουν ένα 6ψηφιο ποσό σε μια προξενήτρα των ultrarich για να κάνει τη δύσκολη δουλειά για εκείνους. Να τους βρει το άλλο τους μισό. Υπάρχουν διάσημες προξενήτρες που χρεώνουν μέχρι και 1 εκατομμύριο δολάρια τους πελάτες τους και αν πετύχει το προξενιό περιμένουν bonus γάμου 500,000 δολαρίων. «Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη».
H Simona Fusco ξέρει ότι ο έρωτας κοστίζει
Η ιδρύτρια του Perfect 12 λέει ότι χρησιμοποίησε η ίδια προξενήτρα όταν έψαχνε ταίρι γιατί την τρόμαζαν τα dating apps. Της άρεσε η διαδικασία, το να φτιάχνει μια λίστα με κριτήρια και να της βρίσκουν τους άνδρες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της. Ένιωσε ασφαλής να βγει ραντεβού μαζί τους, να τους γνωρίσει και να μην χάσει το χρόνο της με ακατάλληλους υποψήφιους. Έτσι γνώρισε τον άντρα που έγινε ο πατέρας της κόρης της. Κι είδε, βιωματικά ότι υπήρχε ένα λανθασμένο μοτίβο και ένα κενό στην αγορά. Έκαναν match έναν πλούσιο όμορφο και μια όμορφη γυναίκα και πίστευαν ότι αυτο αρκεί. Εκείνη ξέρει ότι πρέπει να υπάρχει κοινός κώδικας αξιών και να έχουν προσωπικότητα οι πιθανοί μνηστήρες και νύφες.
Δεν έχει περισσότερους από 100 πελάτες και ζητά ετήσια αμοιβή από τον καθένα, 60.000 δολάρια (τουλάχιστον). Αν ζητάς πολλά από τον έρωτα ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη, με 250.000 δολάρια έχεις την καλύτερη εξυπηρέτηση. Μέχρι και συμβουλές πώς θα γίνεις καλύτερος στο dating. Θα σου κλείσουν από το εστιατόριο για το πρώτο ραντεβού μέχρι το ξενοδοχείο για το ρομαντικό διήμερο στο Positano.
Οι Janis και Carly Spindel είναι επαγγελματίες προξενήτρες στη Νέα Υόρκη
Λένε ότι οι επιτυχημένοι άντρες είναι οι πελάτες τους και ο ρομαντισμός είναι η δουλειά τους. Έχουν δημιουργήσει ένα πριβέ club, το Love Sphere, με γυναίκες-μέλη που ψάχνουν γάμο. Αγάπη κι έρωτα αλλά με σοβαρό σκοπό. Σκοπός τους είναι να βρεθούν 2 άνθρωποι που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα είχαν συναντηθεί ποτέ. Για τα βασικά θα σε χρεώσουν 75.000 δολάρια. Και αν ενδιαφέρεται κανείς για το VIP πακέτο θα πληρώσει από 1 εκατομμύριο ως 1,5 εκατομμύρια δολάρια.
Κάνουν παγκόσμια αναζήτηση για να βρουν το ταίρι που ζητάς. Οι άνδρες πελάτες τους δεν ξέρουν καν τι σημαίνει η λέξη budget. Τους δίνουν λευκή επιταγή. Υπάρχουν πάρα πολύ πλούσιοι άνδρες που τους έδωσαν το όνομα μιας διάσημης γυναίκας. Και οι 2 προξενήτρες τα κατάφεραν. Οι πελάτες τους περνούν από τεστ ραντεβού πριν βγουν με τις γυναίκες του Love Sphere. Δεν είναι υπηρεσία γνωριμιών. Το μυστικό του έρωτα; Να είσαι ευγενικός.
Η Amy Andersen η CEO του Linx Dating θα σου πει την σκληρή αλήθεια
«Αν δεν είσαι ο πιο όμορφος άνδρας εκεί έξω, μην ζητάς μια γυναίκα που μοιάζει με μοντέλο». Αυτή είναι η μεγάλη της αλήθεια. Η ιδέα για το Linx Dating ξεκίνησε όταν κατάλαβε ότι οι φίλοι της στο Silicon Valley, εκτός από πάρα πολύ επιτυχημένοι, πάρα πολύ πλούσιοι, πάρα πολύ μορφωμένοι ήταν και πάρα πολύ μόνοι τους. Και το 2003 ξεκίνησε τα προξενιά. Και έγινε η ίδια επιχειρηματίας. Χρεώνει 5,000 δολάρια για να σε δει και να αποφασίσει αν μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις τον έρωτα.
Οι πελάτες της δεν έχουν συνηθίσει να ακουν «όχι». Τους μαθαίνει τι σημαίνει ρεαλισμός. Η συνδρομή της είναι 150.000 δολάρια και το VIP πακέτο κοστίζει 250.000 δολάρια. Υπάρχει και το πακέτο υπηρεσιών 500.000 δολαρίων. Και παραδέχεται ότι είχε πελάτη που πλήρωσε 1,5 εκατομμύρια δολάρια μέχρι να βρει το ταίρι του. Δέχεται μόνο 10 πελάτες. Και τους ψωνίζει μέχρι και την νέα τους γκαρνταρόμπα για τα ραντεβού. Φροντίζει να στείλει υπαλλήλους στο σπίτι των διαζευγμένων πελατών της για να καθαρίσουν το περιβάλλον από την ενέργεια των πρώην τους. Έχει βρει ταίρι σε πελάτη της και από το LinkedIn. Έχει δημιουργήσει δική της βάση δεδομένων στην οποία μόνο η ίδια έχει πρόσβαση. Οι πελάτες της υπογράφουν συμβόλαιο με τρομακτικό NDA.
Ηλικία, ελκυστικότητα, εκπαίδευση. Αυτά είναι τα 3 βασικά πράγματα που ρωτάει τον κάθε πελάτη που ψάχνει τον έρωτα της ζωής του. Η Amy Andersen για να βρει ταίρι σε πελάτισσα της έχει πάει σε συνέδριο της JP Morgan και ρωτούσε τους συμμετέχοντες αν είναι δεσμευμένοι ή ελεύθεροι. Ξέρει ότι αν δεν είσαι έτοιμος να μπεις σε σχέση όσο χρήματα και να ξοδέψεις δεν θα βρεις τον έρωτα.