Emma Chamberlain: Η ακριβοπληρωμένη content creator της λίστας Forbes βγάζει 22 εκατομμύρια το χρόνο
- 5 ΟΚΤ 2023
Η Emma Chamberlain είναι YouTuber, podcaster, έχει τη δική της επιχείρηση καφέ και μπήκε στη λίστα του Forbes με τους 10 influencers με τα μεγαλύτερα έσοδα για το 2023. Ο λόγος είναι απλός, έχει πάνω από 28 εκατομμύρια followers στα social media της που τη θεωρούν την καλύτερη διαδικτυακή κολλητή τους. Παράτησε το σχολείο κι έγινε μια αυτοδημιούργητη επιχειρηματίας που στα 22 της χρόνια βγάζει πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο μένοντας μονίμως online.
Ένα κανάλι στο YouTube ήταν αρκετό για να κάνει την Emma Chamberlain It Girl των social media
Το 2017 η έφηβη τότε Emma Chamberlain ξεκίνησε να μιλά με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τα πάντα στο κανάλι της στο YouTube, για τις κρίσεις πανικού, για το σεξ χωρίς να έχεις μεγάλη εμπειρία μέσα από μια webcam. Έγινε ένα digital teen icon. Πλέον, το εξομολογητικό podcast της Anything Goes στο Spotify τής έχει εξασφαλίσει ένα αξιοζήλευτο συμβόλαιο. Είναι διάσημη για την αυθεντικότητά της. Μίλησε για το διαζύγιο των γονιών της, που συνέβη όταν εκείνη ήταν 5 ετών και τις οικονομικές τους δυσκολίες όταν αρρώστησε ο πατέρας της.
Ξεκίνησε με το πιο απλό πράγμα που σε κάνει διάσημο στα social. Ποστάροντας τη χορευτική ρουτίνα της (ήταν μαζορέτα στο σχολείο, το όποιο παράτησε για να γίνει vlogger), έπειτα τα σχόλια που λάμβανε, μετά έκανε βίντεο με τα ρούχα που αγόραζε και δοκίμαζε. Οι followers της δεν τη θαύμαζαν, δεν τη ζήλευαν, τους ήταν οικεία, τους έμοιαζε. Αγόραζαν την οικειότητά της. Δεν έκανε σαρκαστικά κι αιχμηρά σχόλια. Η Καλιφορνέζα Emma Chamberlain ανέκαθεν ήταν ένα κορίτσι που νοιαζόταν. Και που μοιραζόταν κάτι που λατρεύουν οι zoomers, τα φίλινγκς (τα συναισθήματά τους που ειρωνικά τα γράφουν ελληνικά στα social τους). Ο αλγόριθμος την λάτρεψε. Όπως κάθε λεπτή, λευκή γυναίκα με μεγάλα μπλε μάτια.
Την πρώτη φορά που την αναγνώρισαν στο καφέ της γειτονιάς της, σοκαρίστηκε. IRL (in real life) δεν περίμενε να γίνει influencer. Την πρόσεξε και ο Jimmy Fallon που δήλωσε δημόσια θαυμαστής της. Της έδωσαν διαφήμιση και οι ιθύνοντες νόες που σχεδιάζουν το marketing του Louis Vuitton, του Calvin Klein και της Cartier. H Emma Chamberlain κάθε φορά που πόσταρε κάτι γινόταν πιο διάσημη, πιο πλούσια και πιο καταθλιπτική. Ένιωθε σαν χαμστεράκι που έπρεπε να ποστάρει σε λούπα. Να κάνει την καθημερινότητά της πιο ενδιαφέρουσα από εκείνη των followers της για να μη χάσει κανένα reaction τους. Είχε κολλήσει τον ιό του viral. To 2019 το όνομά της ήταν ανάμεσα σε εκείνα των 25 πιο επιδραστικών ανθρώπων του περιοδικού Time. To 2020 αποφάσισε να μιλήσει για τις διατροφικές διαταραχές και το γεγονός ότι έπασχε από διαταραχή σωματικής δυσμορφίας. Κι αποσύρθηκε από το YouTube.
Αποφάσισε να γίνει επιχειρηματίας και να λανσάρει το Chamberlain Coffee. Φέτος, έγινε ambassador για τη Lancôme. O κολοσσός της βιομηχανίας της ομορφιάς τής ανέθεσε να εμφανιστεί σε μια διαδικτυακή σειρά επεισοδίων στο κανάλι της Lancôme στο YouTube. Παραμένει η δημιουργός περιεχομένου που συζητιέται περισσότερο εκτός Internet. Γιατί στα 22 της είναι κυριολεκτικά η φωνή της γενιάς της. Μια κοπέλα που βαρέθηκε να βλέπει online ανθρώπους και να ζηλεύει τις ζωές τους. Και ξεκίνησε να ποστάρει γιατί δεν ήξερε τι άλλο να κάνει με τη ζωή της. Τα anti-vlogging βίντεο που παρωδούσαν το τέλειο έγιναν viral. Πλέον, δεν την ενοχλεί που η αναζήτηση του Google «τι ιδιαίτερο έχει η Emma Chamberlain και είναι διάσημη» είναι τόσο δημοφιλής όσο και τα viral video της.