H Alex Consani και η Valentina Sampaio είναι οι τρανς μοντελάρες που «ταρακούνησαν» το show της Victoria’s Secret
- 16 ΟΚΤ 2024
Τα τρανσοφοβικά σχόλια του πρώην CMO της Victoria’s Secret, Ed Razek, ότι καμία «τρανσέξουαλ» γυναίκα δεν θα περπατήσει στην πασαρέλα μαζί με τους Αγγέλους, του στοίχισαν τη θέση και την καριέρα του. Ζήτησε συγγνώμη για τα ρατσιστικά σχόλια του και παραιτήθηκε. 6 χρόνια μετά, 3 τρανς μοντέλα φορούν τα διάσημα εσώρουχα και 2 περπάτησαν στην πασαρέλα με τα φτερά των Αγγέλων. Κι έτσι έγραψαν ιστορία κι έκαναν ρεκτιφιέ στο παλιακό μήνυμα του Fashion Show της Victoria’s Secret.
Η Cher δεν ήταν η μοναδική Queen στο Fashion Show της Victoria’s Secret
H Καλιφορνέζα που λατρεύει το TikTok, η 21χρονη Alex Consani, που είδαμε πρόσφατα να συμμετέχει και στο βίντεοκλιπ της Charli xcx (360), και η Βραζιλιάνα που μπορεί να είδες στην ταινία The Force of Will, Valentina Sampaio, έγιναν τα πρώτα τρανς μοντέλα που περπάτησαν στο Victoria’s Secret Runway Show.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Valentina Sampaio έγραψε τρανς ιστορία με τη Victoria’s Secret. Tο 2019, έγινε το πρώτο τρανς μοντέλο που φορούσε τα διάσημα εσώρουχα. Ένα χρόνο αργότερα, έγινε η πρώτη τρανς γυναίκα που βρέθηκε στο εξώφυλλο του Sports Illustrated Swimsuit Issue. Η Alex Consani έγραψε ιστορία τον Αύγουστο ως η πρώτη τρανς γυναίκα που προτάθηκε ως μοντέλο της χρονιάς στα Fashion Awards. Η Emira D’Spain, δεν περπάτησε στην πασαρέλα, αλλά έγινε το πρώτο μαύρο τρανς μοντέλο που συνεργάστηκε με τη Victoria’s Secret. Μήπως δεν είναι πλέον για μια μάρκα για αποκλειστικά λευκές, πολύ αδύνατες και αφιλόξενη για τα LGBTQ+ μοντέλα;
Τι θέλει να πετύχει η woke πασαρέλας της Victoria’s Secret;
Το 2024 ήρθε στο Victoria’s Secret Fashion Show και υπόσχεται τώρα «να αντικατοπτρίζει ποιοι είμαστε σήμερα». Η μόδα που περιλαμβάνει κάθε μέγεθος αποτελεί προτεραιότητα. το ίδιο και η ποικιλομορφία στις ταυτότητες φύλου. Τα επώνυμα σουτιέν, τα εσώρουχα, οι ρόμπες και οι πιτζάμες του δεν είναι απλώς ρούχα, αλλά σύμβολα. Συμβολίζουν τη θηλυκότητα. Κι όταν τα φορούν οι τρανς γυναίκες, το μήνυμα που στέλνει η εταιρεία είναι σαφέστατα ξεκάθαρο. Αγκαλιάζουν όλ@ όσα θέλουν να τα αγοράσουν. Λογικό, η επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret επέστρεψε μετά την ακύρωση της επίδειξης του 2019 εξαιτίας της χαμηλής τηλεθέασης (με πτώση από περισσότερους από 10 εκατομμύρια θεατές το 2010 σε λίγο πάνω από 3 εκατομμύρια το 2018).
Το 2020, οι New York Times δημοσίευσαν μια έρευνα που ανέφερε μια κουλτούρα μισογυνισμού, εκφοβισμού και παρενόχλησης στην εταιρεία και περιλάμβανε συνεντεύξεις με περισσότερα από 30 νυν και πρώην στελέχη, υπαλλήλους και μοντέλα. Η Victoria’s Secret έκανε streaming την πασαρέλα στους λογαριασμούς Instagram, YouTube και TikTok. Ναι, θέλει σίγουρα ένα πιο συμπεριληπτικό αγοραστικό κοινό.