FEMALE TALK

Η Courteney Cox κάνει το πιο επικό remake διαφήμισης ταμπόν, για να απενοχοποιήσει την εμμηνόπαυση

Instagram.com/courteneycoxofficial/

Όσο παράξενο κι αν σου ακούγεται, η 21χρονη τότε Courteney Cox (πριν γίνει Monica Geller), ήταν το πρώτο άτομο που ανέφερε τη λέξη «περίοδος» σε διαφήμιση εθνικού επιπέδου, για λογαριασμό μίας καμπάνιας το 1985. Σχεδόν 40 χρόνια αργότερα, η star των Friends έκρινε απαραίτητο να κάνει ένα σύντομο update στο περιεχόμενο της διαφήμισης, με σκοπό να θίξει τις δυσκολίες και τα προβλήματα της εμμηνόπαυσης που απασχολεί πολλές γυναίκες παγκοσμίως.

Στην προσπάθειά της να αναπαραστήσει -όσο πιο πιστά γίνεται- τη διαφήμιση που βιντεοσκοπήθηκε πριν από σχεδόν 4 δεκαετίες, λοιπόν, η Courteney Cox εμφανίστηκε σε αποδυτήρια με πανομοιότυπο look. Η ίδια φόρεσε τα κλασικά, γυμναστηριακά ρούχα των 80s και συγκεκριμένα ένα μωβ καλσόν, ένα ζευγάρι λιλά γκέτες και ένα εφαρμοστό Τ-shirt. Η μόνη της “αστοχία” ήταν μία περμανάντ με μπόλικη λακ, αλλά καμία σημασία δεν έχει.

«Η διαφημιστική μου καμπάνια χρειαζόταν ένα update», έγραψε στην περιγραφή του βίντεο η Courteney Cox και παρακάτω απολαμβάνεις το πιο απολαυστικό remake που δημιούργησε η ηθοποιός με αφορμή ένα σπουδαίο γυναικολογικό ζήτημα.

Η Courteney Cox μιλάει για την κλιμακτήριο μέσα από το πιο απολαυστικό remake διαφήμισης για περίοδο

Επί της ουσίας, αυτό που έκανε η ηθοποιός ήταν να αντικαταστήσει τη λέξη «περίοδος» με αυτήν της «εμμηνόπαυσης». Η αρχική διαφήμιση ξεκινάει με την ατάκα: «Αλλάζει η ζωή σου μια φορά το μήνα λόγω της περιόδου σου;» και την Courteney Cox να την προσαρμόζει στα τωρινά δεδομένα λέγοντας: «Άλλαξε εντελώς η ζωή σου λόγω της εμμηνόπαυσης; Εξακολουθείς να έχεις εξάψεις; Άσε με να σου το πω ευθέως».

Στη συνέχεια, αντικαθιστώντας την ατάκα «Το Tampax μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που νιώθεις στην περίοδό σου», λέει ειρωνικά: «Η εμμηνόπαυση μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που αισθάνεσαι όσο γερνάς. Η εμμηνόπαυση θα σε φάει ζωντανή. Είναι απαίσια. Τίποτα άλλο δεν μπορεί να το κάνει αυτό».

Παίρνοντας ακριβώς την ίδια πόζα που έκανε πριν από 4 δεκαετίες, συνέχισε το remake λέγοντας: «Επιπλέον, λαμβάνεις το extra πλεονέκτημα της ξηροδερμίας και της τριχόπτωσης. Τώρα κάτι πάει να γίνει». Ολοκλήρωσε το mini update επισημαίνοντας με απόλυτη ειλικρίνεια πως «Δεν υπάρχει τίποτα καλό στην εμμηνόπαυση».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Courteney Cox μιλάει καθαρά και ξάστερα για τη γήρανση. Νωρίτερα φέτος, παραδέχτηκε στους The Sunday Times ότι στην αρχή ήταν δύσκολο να αντιμετωπίσει τον εαυτό της καθώς μεγάλωνε, γι’ αυτό και κάποτε προσπάθησε να διατηρήσει τη νεότητά της με ενέσιμες θεραπείες προσώπου και αισθητικές επεμβάσεις.

«Υπάρχουν στιγμές που θα πεις: “Ωχ. Αλλάζω. Φαίνομαι μεγαλύτερη”. Προσπάθησα να κυνηγήσω αυτήν τη νεότητα για χρόνια και δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Στην πραγματικότητα, φαίνομαι πολύ παράξενη όταν κάνω ενέσεις και διάφορες θεραπείες στο πρόσωπό μου, που δεν θα έκανα ποτέ τώρα».

Πλέον, η ίδια απολαμβάνει κάθε στάδιο της ηλικίας της  και μοιράζεται την εμπειρία της μαζί μας χωρίς ενοχές, αλλά και με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο.

Παρακάτω βλέπεις το original διαφημιστικό σποτ του 1985:

Exit mobile version