GWYNETH PALTROW

Η Gwyneth Paltrow έχει στηρίξει στον κόλπο της επιχείρηση αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ

ⓒ 2023 Evan Agostini/AP Images

Το 2020 δημιούργησε ένα κερί που λέγεται ‘This smells like my vagina’ και όπως λένε στη γλώσσα της, all hell broke loose. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο κόλπος της έγινε θέμα. Για την ακρίβεια, ο κόλπος της είναι ο λόγος που η αξία της εταιρείας που έφτιαξε η Gwyneth Paltrow το 2008 έχει σήμερα αξία 1/4 δισεκατομμυρίου δολαρίων (σε ευρώ είναι κοντά στα 211 εκατομμύρια).

Η τελευταία φορά που η πιο ευαίσθητη περιοχή στο σώμα της 48χρονης Gwyneth Paltrow απασχόλησε εντόνως τα social media, ήταν όταν προωθούσε το show που απέκτησε στο Netflix, με τίτλο Goop Lab και είχε ως θέμα θεραπείες που αφορούν τη σωματική και την ψυχική υγεία. Πιο συγκεκριμένα, τους οργασμούς, την «ίαση ενέργειας» και τον βελονισμό. Εμφανιζόταν στο promo, να στέκεται εν μέσω ενός τεράστιου κόλπου.

Παρεμπιπτόντως, η εταιρεία που έχει από το 2008 λέγεται Goop. Γιατί; Της είχαν πει πως όλες οι επιτυχημένες εταιρίες στο Internet έχουν δύο όμικρον στο όνομα τους «και ήθελα μια λέξη που να μην σημαίνει κάτι -άρα να μπορεί να σημαίνει τα πάντα».

Ξεκίνησε αυτήν την περιπέτεια από το σπίτι της, στο Λονδίνο με εβδομαδιαία newsletters που έστελνε μέσω email. Σε αυτά έδινε «εικόνες» από την καθημερινή της ζωή και new age συμβουλές (πχ για την πολιτική των σκέψεών μας). Από εκεί πέρασε στη δημιουργία ιστοσελίδας, τις προσλήψεις, τις δικές της σειρές, τις συνεργασίες με brands μόδας, το ηλεκτρονικό εμπόριο (τον πρώτο χρόνο είχε έσοδα 1.262.000 ευρώ), τα σεμινάρια, το περιοδικό, τη συνεργασία με την Google, τα pop up καταστήματα και το podcast. Μετά ήλθε το docuseries του Netflix. Το 2020 το Goop Lab είχε περισσότερους από 80 υπαλλήλους και αξία κοντά στα 210.000.000 ευρώ.

Το κερί με άρωμα κόλπου της Gwyneth Paltrow

«Φτιαγμένο από γεράνι, περγαμόντο, εσπεριδοειδή και κέδρο, σε απόλυτο συνδυασμό με το τριαντάφυλλο Damask και σπόρο αμπρέτου, βάζει στο μυαλό μας τη φαντασία, την αποπλάνηση και την εκλεπτυσμένη ζεστασιά», το κερί κυκλοφόρησε το 2020, στην τιμή των 68 ευρώ. Έκανε sold out. Μετά προέκυψε πιο οικονομική συσκευασία και ταξιδιού, πριν παρουσιάσει το κερί με όνομα “This smells like my orgasm”. Eπίσης ξεπούλησε.

Sold out είχε κάνει το 2016 και ένα άλλο προϊόν που δημιούργησε η Gwyneth Paltrow: Το sex dust. Τα 62 γραμμάρια της σκόνης που είχε και matcha, αλλά και σοκολάτα κόστιζαν 50 ευρώ. Όποιος ήθελε προμήθειες για έναν χρόνο, έπρεπε να πληρώσει 1.313 ευρώ. Πρόκειται για διεγερτικό προσαρμογόνο μείγμα που υπόσχεται «να τροφοδοτήσει τη σεξουαλική δύναμη». Έναν χρόνο νωρίτερα είχε περιλάβει τη συγκεκριμένη ουσία στη συνταγή που είχε ονομάσει Sex Bark και ήταν γλυκό σοκολάτας.

Σημείωση: τo 2018 η εταιρεία της πλήρωσε πρόστιμο για ποινικές κυρώσεις που της επιβλήθηκαν, επειδή είχε προβεί σε ‘αβάσιμους ισχυρισμούς’ στην προώθηση του jade egg. Η υπόθεση τακτοποιήθηκε εξωδικαστικά, με την Paltrow να είναι υποχρεωμένη να μην επαναλάβει το λάθος για μια πενταετία. Το 2018 ήταν και που κυκλοφόρησε το mist που «διώχνει τους βρικόλακες» (το ακριβές όνομα είναι ‘Psychic Vampire Repellent Protection Mist’ και κατά τις οδηγίες «το ψεκάζετε γύρω από την αύρα σας, για να διώξει την αρνητική ενέργεια»).

Gwyneth Paltrow jade egg

Το αβγό από νεφρίτη, αξίας 55 ευρώ «εκμεταλλεύεται την ενεργειακή δύναμη, τη θεραπευτική ικανότητα των κρυστάλλων και φυσική πρακτική που παραπέμπει στις ασκήσεις Kegel», οι οποίες φέρονται να προλαμβάνουν την ακράτεια και απογειώνουν το σεξ). Όλα αυτά γίνονται με την εισαγωγή του αβγού στον κόλπο μας «και τη σύνδεση με το σώμα σας, μέσω της πίεσης και της απελευθέρωσής του». Μεταξύ αυτών που ακολούθησαν ήταν η ανοιχτή επιστολή γυναικολόγου, στην οποία επισήμαινε ο ειδικός ότι «η χρήση του jade egg μπορεί να προκαλέσει σύνδρομο τοξικού σοκ».

Το jade egg

Κάπου εδώ θα ήθελα να κάνουμε μια στάση, για να παρουσιάσω ένα από τα προϊόντα που πουλάει η 48χρονη και εμφανίστηκε, όταν αναζητούσα το jade egg. Ιδού το dildo που δεν έχει κατά τύχη το όνομα ‘the tennis pro’. Koστίζει 50 ευρώ και στην περιγραφή μπορείς να διαβάσεις ότι «αν είστε περίεργοι για την εσωτερική διέγερση, αυτός ο δονητής είναι για εσάς. Η γωνιακή, στρογγυλεμένη, κεφαλή γλιστράει άνετα μέσα σας. Τα δυο mode δόνησης έχουν σχεδιαστεί με τη μάξιμουμ ικανοποίηση στο μυαλό. Είναι πολύ μαλακό στην αφή και λειτουργεί επίσης ως εξωτερικό μασάζ ή απαλή ‘προθέρμανση’. Είναι και αδιάβροχο, για να σας συνοδεύει στις περιπέτειες από το κρεβάτι στο μπάνιο».

Συγγνώμη, αλλά φαντάζομαι την παραδέχεσαι γιατί αν μη τι άλλο ξέρει πώς να προωθεί τα προϊόντα της. Η σειρά με τα dildos εν τω μεταξύ, περιλαμβάνει και το ‘The French Lover’, το ‘The Billionaire’, το ‘Τhe Firefighter’ και το ‘The Romantic’. Το τελευταίο είναι και το πιο ακριβό (75 ευρώ).

Στο θέμα μας, όπως είχε πει σε διάλεξή της στο Harvard έχει πλήρη επίγνωση του τι γίνεται στα social media, κάθε φορά που παρουσιάζει ένα νέο προϊόν -και δη όταν αφορά τον κόλπο της. Τόνισε ότι «κάνω λεφτά όλες αυτές τις εκπλήξεις».  Διευκρίνισε πως δεν κάνει clickbait, αλλά «πολιτιστική καταιγίδα». Σε κάθε περίπτωση, ο κόλπος της την έχει κάνει ακόμα πιο πλούσια. Και ας την κοροϊδεύουν πολλοί, συμπεριλαμβανομένης της 17χρονης κόρης της, Apple.

Η νεαρά τρόλαρε τη μητέρα της και την Τετάρτη 6/4, για τη ρουτίνα που είπε πως ακολουθεί το πρωί, σε video της στο TikTok -την περασμένη Κυριακή. Υποστήριξε πως η μέρα της ξεκινάει με ρόφημα της εταιρείας της (αξίας 50 ευρώ), με την Apple να σχολιάζει «το μόνο που τρώει είναι χουρμάδες και βούτυρο αμυγδάλου. Χρησιμοποιεί προϊόντα που καθαρίζουν τον οργανισμό από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου». Κατέληξε στο ότι «ήλθε η ώρα να δουλέψει και να δημιουργήσει περισσότερα αβγά, κεριά και αρώματα για τον κόλπο. Τα πάντα για τον κόλπο».

Exit mobile version