PROFILE

Η Katherine Power είναι η αυτοδημιούργητη επιχειρηματίας με το άγγιγμα του Μίδα

Photo by Mike Windle/Getty Images for Who What Wear Collection x Target

Ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσός. H Katherine Power υπήρξε η συνιδρύτρια του θρυλικού WhoWhatWear.com, είναι συνιδρύτρια της ετικέτας οργανικών κρασιών Avaline με την Cameron Diaz,  CEO των brands Versed (Skincare) και ιδιοκτήτρια των MERIT (καλλυντικά). Το MERIT έφτασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το 2023. Το αγοραστικό κοινό της είναι οι millennial γυναίκες που θέλουν το clean girl aesthetic. Όλα πρέπει να μοιάζουν φυσικά, χωρίς πολλή προσπάθεια.

Η Katherine Power όταν ήταν μικρή έκανε αυτοσχέδιες παραστάσεις χορού και χρέωνε τους γείτονες να δουν τις παραστάσεις της. Ναι, έγινε επαγγελματίας χορεύτρια. Αλλά δεν της ήταν αρκετό. Απέρριψε τη δουλειά των ονείρων της στην Condé Nast για να ξεκινήσει ένα ενημερωτικό blog με τίτλο Who What Wear. Το Who What Wear ιδρύθηκε το 2006 από τις πρώην συντάκτριες περιοδικών Katherine Power (συντάκτρια του περιοδικού Elle) και Hillary Kerr και ήταν μέρος ενός κύματος fashion blogs που ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας και εξελίχθηκε σε μια πλήρη επιχείρηση περιεχομένου και εμπορίου, που εκδημοκράτισε τη μόδα.

Το 2015, το Who What Wear ανακοίνωσε ότι συνεργαζόταν με την Target για να λανσάρει μια σειρά ρούχων και αξεσουάρ. Το δίδυμο έγραψε και το βιβλίο The Career Code: Must-Know Rules for a Strategic, Stylish και Self-Made Career. Το Who What Wear έγινε αργότερα μέρος της Clique Media Group. Η Katherine Power ήταν τότε η Διευθύνουσα Σύμβουλος (CEO). Κάπως έτσι μπήκε στη διάσημη λίστα των 40 Under 40 του Fortune.

Το επόμενο βήμα της Katherine Power 

Η Katherine Power ξέρει πάρα πολύ καλά τι ζητάνε οι γυναίκες ανάλογα την εποχή. Λάνσαρε το brand καλλυντικών MERIT τον Ιανουάριο του 2021, όταν η τάση για μινιμαλισμό ήταν το ζητούμενο όλων των γυναικών, ιδιαίτερα μετά την περίοδο της πανδημίας. Καταλάβαμε με τα lockdowns ότι δεν χρειαζόμαστε πολλά. Πάνω από το 80% της σειράς προϊόντων της MERIT ήταν best-seller στα Sephora στην κατηγορία Clean.

Το MERIT ήταν μια ιδέα που εμπνεύστηκε από μια προσωπική ανάγκη που είχε ως καταναλώτρια. «Έψαχνα για πιο καθαρές φόρμουλες μακιγιάζ όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο μου παιδί, αλλά δεν βρήκα καμία μάρκα με την οποία συνδέθηκα. Αναπτύξαμε το MERIT ως μια καθαρή, πολυτελή σειρά με τιμή περίπου 30% χαμηλότερη από τις μάρκες πολυτελείας» Το MERIT κυκλοφόρησε στα Sephora το 2021, τη στιγμή που ο κόσμος έβγαινε από το lockdown για τον COVID και οι γυναίκες είχαν συνηθίσει να φορούν λιγότερο μακιγιάζ.

Αντί να κυνηγά τις τάσεις, η Katherine Power δίνει μεγάλη προσοχή στα σχόλια των πελατών για να είναι σίγουρη ότι οτιδήποτε λανσάρει έχει μια θέση στην καθημερινή τους ρουτίνα. Βοηθά στην απομυθοποίηση της ομορφιάς με τη δημιουργία του slow beauty για τις πολυάσχολες γυναίκες. Παράλληλα, χτίζει πραγματικά επωνυμίες (brands) που λύνουν μια ανικανοποίητη ανάγκη σε έναν κορεσμένο χώρο. Αυτό είναι ταλέντο. Έχει το άγγιγμα του Μίδα.

Η Katherine Power ξέρει σε τι πρέπει να ξοδεύει χρήματα, σε τι δεν πρέπει, πόσο χρόνο θα έπρεπε να πάρει κάτι και ποιος είναι ο σωστός άνθρωπος για μια συγκεκριμένη θέση. Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας της. Η μεγαλύτερη συμβουλή που έχει για σένα είναι αυτή: «Βρες κάτι που σου αρέσει να κάνεις, στη συνέχεια, βρες έναν τρόπο να πληρωθείς για αυτό. Αυτό έκανα πάντα».

Exit mobile version