FASHION NEWS

Η Lena Dunham στο πρώτο της catwalk δίνει μαθήματα body positivity

Invision/AP Joel C Ryan

Ένα από τα πράγματα που θέλει κάθε σχεδιαστής όταν παρουσιάζει τη συλλογή του σε Εβδομάδα Μόδας είναι να μείνει το catwalk του αξέχαστο. Για το σχεδιαστικό δίδυμο Marco Capaldo και Kikka Cavenati του 16Arlington αυτό είναι πια δεδομένο.

Η ready-to-wear συλλογή Fall/Winter 2020-2021 του brand 16Arlington παρουσιάστηκε την πρώτη ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου. Στα highlights του catwalk ήταν η εμφάνιση της Lena Dunham. Η 33χρονη ηθοποιός και δημιουργός του “Girls” έγινε runway μοντέλο για πρώτη φορά. «Αντιπροσωπεύει όλα όσα υποστηρίζει το brand μας. Η Lenna διασκεδάζει με τη μόδα», δήλωσαν οι Capaldo και Cavenati.

Η Lena Dunham στο πρώτο της catwalk

Η Lena συναντήθηκε για πρώτη φορά με τους ιδρυτές του brand 16Arlington το 2019, όταν ο στιλίστας της τους προσέγγισε για να την ντύσουν για την πρεμιέρα του Once Upon A Time In Hollywood. Οι τρεις τους ανακάλυψαν τότε ότι έχουν πολλά κοινά. Το χιούμορ και την αμοιβαία τους αγάπη για τη μόδα και τα σκυλιά. Οπότε, το να συνεργαστούν ξανά, ήταν μονόδρομος.

«Μεγάλωσα με την τηλεοπτική σειρά “Girls”, οπότε είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη. Η Lena παίρνει τη μόδα σοβαρά, αλλά έχει και πολλή πλάκα την ίδια στιγμή» , δήλωσε η Cavenati. Μάλιστα, οι σχεδιαστές αποκάλυψαν πως η Dunham τους παραδέχτηκε ότι το να περπατήσει σε catwalk ήταν ένα όνειρο που είχε από παιδί. Και κάπως έτσι το έκανε πραγματικότητα.

«Body Positivity» στάση ζωής

H ηθοποιός, φεμινίστρια και δημιουργός του “Girls” είναι ένθερμη αγωνίστρια του body positivity. Συχνά μοιράζεται φωτογραφίες της στο Instagram χωρίς κανένα ρετούς, δείχνοντάς μας περήφανα τις καμπύλες και την κυτταρίτιδά της. Αυτή είναι μία ηθική που πέρασε και μέσα από το δημοφιλές show της, “Girls”, απεικονίζοντας ρεαλιστικά τις σύγχρονες (και φυσιολογικές) νεαρές γυναίκες. Την ίδια στάση σχετικά με το body positivity έχουν και οι σχεδιαστές του brand 16Arlington. Η ready-to-wear συλλογή τους που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο φτάνει μέχρι το size 16 (τα περισσότερα brands σταματούν στο 14). Ο στόχος τους είναι να η συλλογή τους να φτάσει μέχρι το size 18.

Exit mobile version