Η Rihanna στήριξε την #BlackoutTuesday σταματώντας τις πωλήσεις στα brands της
- 4 ΙΟΥΝ 2020
Την περασμένη Τρίτη, στο Instagram έβλεπες μόνο «μαύρο». Το hashtag #BlackoutTuesday έφτασε σε κάθε άκρη του πλανήτη. Και έγινε κίνημα κατά του ρατσισμού. Οι διάσημοι έσπευσαν να στηρίξουν την ενέργεια δημοσιεύοντας μία μαύρη εικόνα στα προσωπικά τους προφίλ. Η Rihanna ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την προσπάθεια, σταματώντας τις πωλήσεις στα brands της. Η #BlackoutTuesday σημαίνει παύση. Γιατί #BlackLivesMatter.
Η δολοφονία του 46χρονου George Floyd από τον 44χρονο αστυνομικό Derek Chauvin έξω από μίνι μάρκετ στη Μινεάπολη της Μινεσότα στις 25 Μαΐου, έχει κάνει τις ΗΠΑ να καίγονται. Και ολόκληρο τον πλανήτη να φωνάζει το αυτονόητο. Ότι #blacklivesmatter. Στο πλαίσιο αυτού του κινήματος, γεννήθηκε ακόμα ένα. Η #BlackoutTuesday που έκανε την «κοινότητα» του Instagram να ρίξει «μαύρο» στον ρατσισμό. Η Rihanna δεν έμεινε μόνο σε ένα post με μαύρη εικόνα. Έδειξε το «πένθος» της για τον George Floyd και για όσους αφροαμερικανούς έχουν δολοφονηθεί τόσο «εύκολα», βάζοντας φρένο στις πωλήσεις των brands της. Fenty Beauty, Savage x Fenty και Fenty σε παύση. Επειδή, η ανθρωπότητα έχει ξεκάθαρα αποτύχει. Και η RiRi αντιδρά για μία ακόμα φορά.
H Rihanna έβαλε φρένο στις πωλήσεις των brands της
«Αυτή δεν είναι ημέρα διακοπών, είναι μια μέρα για να σκεφτούμε και να βρούμε τρόπους για να κάνουμε μια πραγματική αλλαγή» δήλωσε η Rihanna. «Δεν αγοράζουμε τίποτα. Και δεν πουλάμε τίποτα» έγραψε και στη λεζάντα της μαύρης φωτογραφίας που δημοσίευσε. Τόσο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όσο και στα official προφίλ των brands της.
«Δεν μένουμε σιωπηλοί. Η καταπολέμηση της φυλετικής ανισότητας, της αδικίας και του άμεσου ρατσισμού δεν σταματά με οικονομικές δωρεές και λόγια υποστήριξης. Σε σύμπνοια με την Black community, τους υπαλλήλους μας, τους φίλους μας, τις οικογένειές μας και τους συναδέλφους μας σε όλες τις βιομηχανίες, είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε στην #BlackoutTuesday» ανακοινώθηκε στο Instagram κάθε επιχείρησης της Rihanna, εξηγώντας τη συμμετοχή στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης. Και δείχνοντας την αγοραστική δύναμη των αφροαμερικανών στην οικονομία της χώρας.