Squid Game: Η πρωταγωνίστρια της σειράς είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton- και το νέο πρόσωπο γενικώς
- 7 ΟΚΤ 2021
Το ταλέντο και η ομορφιά της Jung Ho-yeon, την έκαναν πρωταγωνίστρια στο Squid Game του Netflix, τη νεότερη Global House Ambassador της Louis Vuitton και το next best thing γενικότερα.
Αν ακόμα δεν έχεις παρακολουθήσει τη σειρά του Netflix για την οποία μιλάνε όλοι, θα σου δώσω έναν ακόμα λόγο να προσθέσεις το Squid Game στη Netflix watchlist σου καθώς το ψυχολογικό θρίλερ έχει ήδη αρχίσει να παράγει μια νέα σοδειά σούπερ σταρ από τη Νότια Κορέα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρωταγωνίστρια του Squid Game, Jung Ho-yeon, η οποία στη σειρά υποδύεται τη Βορειοκορεάτισσα Kang Sae-byeok. Η Jung Ho-yeon μπήκε δυναμικά στον χώρο της υποκριτικής και κατέπληξε το κοινό με το ταλέντο αλλά και την ομορφιά της. Από την πρεμιέρα του Squid Game είδε τους followers της στο Instagram να πολλαπλασιάζονται, φτάνοντας σήμερα να μετρά 16 εκατομμύρια διαδικτυακούς ακόλουθους. Το άστρο της πρόσεξε και ένας από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας και κάπως έτσι, η Louis Vuitton έχρισε την Jung Ho-yeon την νεότερη Global House Ambassador της για τη μόδα, τα ρολόγια και τα κοσμήματα του brand.
Μιλώντας για τη νέα συνεργασία ο Nicolas Ghesquière είπε: «Ερωτεύτηκα αμέσως το μεγάλο ταλέντο και τη φανταστική προσωπικότητα της HoYeon και ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο του ταξιδιού που ξεκινήσαμε στη Louis Vuitton πριν από μερικά χρόνια». Με τη σειρά της, η Jung είπε σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία της με την LV: «Είναι τιμή μου να σηματοδοτήσω την αρχή μου ως ηθοποιός με τη Louis Vuitton, αφού έχω συνεργαστεί μαζί της ως μοντέλο. Ανυπομονώ για κάθε στιγμή που θα ζήσω με την Louis Vuitton ως παγκόσμια πρέσβειρα του brand».
Στη φωτογραφία της καμπάνιας, η Jung φαίνεται να φοράει ένα λευκό παλτό με χρυσά LV κουμπιά, ένα ζευγάρι μαύρα Louis Vuitton slingback και τη νέα τσάντα Twist σε μαύρο χρώμα με ασημένια αλυσίδα.
Από τις πασαρέλες στην μικρή οθόνη
Η καριέρα της 27χρονης Jung Ho-yeon ξεκίνησε μέσα από τη βιομηχανία της μόδας. Η Jung Ho Yeon ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το μόντελινγκ σε ηλικία 16 ετών. Σύμφωνα με το W Magazine, το 2013 συμμετείχε στο Korea’s Next Top Model και παρότι αποχώρησε στα πρώτα επεισόδια, επέστρεψε για να φτάσει στον τελικό του τηλεοπτικού διαγωνισμού.
Η συνεργασία της Jung Ho-yeon με την Louis Vuitton δεν είναι το πρώτο project μόδας που την αφορά. Λίγο μετά την επιτυχία της στο Korea’s Next Top Model, η Jung άρχισε να δέχεται προτάσεις στον χώρο του μόντελινγκ και έγινε ένα από τα μοντέλα που περπάτησαν στα catwalks των πιο γνωστών οίκων μόδας, όπως των Opening Ceremony, Chanel και Louis Vuitton. Ένα μοντέλο με διεθνή καριέρα και φωτογραφήσεις σε τίτλους περιοδικών όπως Vogue Girl Korea, Nylon Korea και ELLE Wedding, ενώ έχει ποζάρει για το εξώφυλλο των Vogue Japan, Vogue Korea, W Korea και Harper’s Bazaar Korea.
To ντεμπούτο της στο Squid Game
Πως βρέθηκε όμως ένα επιτυχημένο μοντέλο να πρωταγωνιστεί σε σειρά του Netflix; Η απάντηση είναι μάλλον κατά τύχη. Μετά από ένα δοκιμαστικό που είχε κάνει, ο μάνατζερ της Jung Ho-yeon της ανακοίνωσε ότι είχε πάρει τον ρόλο, και η ίδια παρόλο που χάρηκε, ταυτόχρονα αγχώθηκε αφού αυτή θα ήταν η πρώτη φορά που θα δοκιμαζόταν στον χώρο της υποκριτικής.
Ο χαρακτήρας της Jung στο Squid Game, η Kang Sae-byeok, παρουσιάζεται ως εκείνον μίας νεαρής αποστάτριας από τη Βόρεια Κορέα, που παλεύει να βρει χρήματα για να βοηθήσει τον μικρό αδερφό της και να φέρει κοντά τους μητέρα του, η οποία βρίσκεται ακόμα στη Βόρεια Κορέα. Είναι αρκετά απόμακρη, δυναμική και με μια ευαισθησία καλά καμουφλαρισμένη λόγω των όσων έχει ζήσει. Η Jung σε συνέντευξή της στην Korea Herlald δηλώνει πως ταυτίζεται με την Kang Sae-byeok και αυτός είναι ο λόγος που την έκανε να μοιάζει λες και ασχολείται με την υποκριτική για χρόνια.
«Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, νομίζω ότι μπόρεσα να αποδεχτώ τον χαρακτήρα της Sae-byeok χωρίς μεγάλες δυσκολίες, γιατί έχουμε αρκετές ομοιότητες. Το 2016 και εγώ έφυγα από την Κορέα, για να συνεχίσω την καριέρα μου ως μοντέλο στο εξωτερικό και πέρασα πολύ χρόνο μόνη μου. Εκείνη την εποχή, το συναίσθημα που ένιωθα περισσότερο ήταν η μοναξιά. Αυτό το αίσθημα μοναξιάς ενώ προσπαθείς να επιμείνεις σε έναν στόχο και ενώ παλεύεις να ζήσεις, δεν είναι και τόσο διαφορετικό».
Το Squid Game και η made in Korea ποπ κουλτούρα
Η επιδραστικότητα του Squid Game είναι ήδη προφανής με τις αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό για ρετρό αθλητικές φόρμες, λευκά αθλητικά παπούτσια και για λευκά αριθμημένα έχουν αυξηθεί μέσα σε λίγες μέρες από την πρεμιέρα της σειράς.
Το δυστοπικό σκηνικό του Squid Game, σε συνδυασμό με τη χρήση μπαλακλάβας και μάσκας, τροφοδοτεί την αυξανόμενη τάση της μόδας που στρέφεται στην επιβίωση. Μια αισθητική που εμφανίζεται ιδιαίτερα δημοφιλής στη generation z με φόντο την πανδημία της Covid-19 αλλά και την αβεβαιότητα που δημιουργεί η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική κρίση.
Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Louis Vuitton δείχνει γρήγορα αντανακλαστικά σε σχέση με το τι είναι hot στην ποπ κουλτούρα. Ο Nicolas Ghesquière, γνωστός sci-fi fan το 2017 παρουσίασε στην πασαρέλα ένα T-shirt εμπνευσμένο από τη σειρά του Netflix, Stranger Things ενώ έχει αποτίσει φόρο τιμής και στην anime ταινία Ghost in the Shell.