WOMEN TODAY

Τι συμβαίνει με τη fitfluencer Pamela Reif και για κάθε post στο Instagram παίρνει 32.200 δολάρια;

www.instagram.com/pamela_rf/

Για κάθε post με τοποθέτηση προϊόντος λαμβάνει το ποσό των 32.200 δολαρίων. Από τις διαφημίσεις στα videos που βάζει στα κανάλι της στο YouTube παίρνει 13.500 δολάρια, κάθε μέρα. Η Pamela Reif δεν είχε κάποιο στόχο όταν άρχισε να ανεβάζει φωτογραφίες της στο Instagram. Ώσπου έφτασε τους 500.000 followers, την προσέγγισαν εταιρίες και έκανε τη γυμναστική, δουλειά της. Θα ήθελα να γνωρίζεις ότι δεν πήρε ποτέ δίπλωμα γυμναστή.

Η Pamela Reif γεννήθηκε στις 9 Ιουλίου του 1996, στην Καρλσρούη της Γερμανίας. Όπως κάθε εκπρόσωπος της Generation Z που σέβεται τον εαυτό του, άρχισε να ποστάρει φωτογραφίες από την καθημερινότητά της, όταν ήταν 16 χρόνων. Ως προς την αύξηση των followers βοήθησε το γεγονός ότι ήταν ένα όμορφο, λυγερόκορμο κορίτσι (φευ). Σε ό,τι αφορά τα posts ανέβαζε φωτογραφίες από την ενασχόλησή της με τον χορό και τη γυμναστική.

«Ήμουν έφηβη που πήγαινε σχολείο και το Instagram είχε αρχίσει να γίνεται cool. Άρχισα λοιπόν, να ποστάρω τι έτρωγα, τα κοσμήματά μου και selfies από το γυμναστήριο. Δεν είχα πλάνο ή στρατηγική» είπε σε συνέντευξη της στο Forbes, το 2019.

«Στα 16 σταμάτησα να χορεύω και άρχισα να πηγαίνω στο γυμναστήριο, κατόπιν προτροπής μιας φίλης μου. Δεν είχα κάποιο σκοπό. Μου άρεσε απλώς, να γυμνάζομαι. Αρχικά δεν είχα ιδέα επί των προπονήσεων. Ζήτησα λοιπόν, από έναν υπάλληλο του γυμναστηρίου να μου δείξει τι έπρεπε να κάνω». Αυτό που πρότεινε ο ειδικός δεν της άρεσε ιδιαίτερα.

«Ήταν κάτι συνηθισμένο, που έκαναν όλοι και δεν ‘λειτούργησε’ με εμένα». Είχε πολύ cardio, λίγα βάρη και αρκετά ομαδικά μαθήματα. «Μετά από κάποιες εβδομάδες δεν είχα παρατηρήσει την παραμικρή αλλαγή στη φυσική μου κατάσταση. Αυτό που μου συνέβη ήταν να χάσω κάποια κιλά, αλλά ήμουν ήδη αδύνατη. Όπως είχα ήδη χαμηλό ποσοστό λίπους στο σώμα μου, έφτασα να ζυγίζω 45 κιλά». To ύψος της είναι 1.65.

Αντιλαμβάνεσαι δηλαδή, πού είχε φτάσει. Το αντιλήφθηκε κι εκείνη και άλλαξε τακτική. «Αντί να τρέχω στον διάδρομο, έβαλα περισσότερα βάρη στη ρουτίνα μου, με συνδυαστικές ασκήσεις. Άρχισε να με ενδιαφέρει η άρση βαρών, όχι γιατί ένιωθα άβολα με το σώμα μου, αλλά επειδή ήθελα να δω τι κάνουν τα αγόρια με τα μεγάλα χέρια που έρχονταν στο γυμναστήριο. Το δικό τους πρόγραμμα μου φαινόταν πιο διασκεδαστικό από το δικό μου».

Συμβουλεύτηκε και διατροφολόγο και σε λίγους μήνες είδε το σώμα της να αλλάζει άρδην. «Κατάλαβα πως στο πρώτο στάδιο της εκγύμνασης δεν έτρωγα αρκετά -γιατί έτρωγα πάντα υγιεινά φαγητά- και για αυτό δεν είχα αποτελέσματα. Έμαθα και να μαγειρεύω γευστικά και θρεπτικά γεύματα. Πολλοί πιστεύουν πως η σωστή διατροφή σε υποχρεώνει να εγκαταλείψεις πολλά τρόφιμα. Εγώ το βλέπω αλλιώς: επικεντρώνομαι στο να τρώω το σωστό φαγητό από το πώς δεν θα φάω αυτό που δεν θα μου κάνει καλό και τελικά, τρώω περισσότερο», ομολόγησε η Pamela Reif στο Greatest Physiques.

Τα χέρια της «σχηματίστηκαν», τα πόδια της έγιναν πιο «δεμένα» και ο κορμός της είχε γίνει «κομμάτια». Η απόλαυση που αντλούσε, τις ώρες που περνούσε πια στο γυμναστήριο τη βοήθησαν να καταλάβει πως αυτό που είχε ξεκινήσει ως χόμπι, μπορούσε να γίνει η δουλειά της.

Για αρχή, η Pamela Reif ενίσχυσε με ντοκουμέντα όλους τους λογαριασμούς στα social networks «χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα πως αυτό θα ήταν κάτι που θα με οδηγούσε κάπου σε αυτήν τη ζωή». Οι followers ενδιαφέρονταν για όσα έκανε και είχε τα αποτελέσματα που έβλεπαν. «Διαπίστωσα πως μπορώ να έχω αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων, μαζί με μια καλή καριέρα». Πρόσθεσε και άλλες στιγμές της ζωής της και σύντομα είδε το κοινό της να έχει αυξηθεί σε βαθμό που σε άλλες χώρες απονέμουν τον τίτλο της influencer.

Όταν έφτασε τους 500.000 followers άρχισαν να την προσεγγίζουν εταιρίες και τότε πήρε την απόφαση να κάνει ό,τι έκανε κάθε μέρα, δουλειά. Σημείωσε πως μετά το σχολείο αποφάσισε να μην σπουδάσει, αλλά να γίνει Instagrammer και δεν πήρε ποτέ δίπλωμα προσωπικού γυμναστή.

Παρ’ όλα αυτά, στο Instagram την ακολουθούν 7.4 εκατομμύρια άνθρωποι και από κάθε ποστ διαφημιστικού περιεχομένου, βγάζει 32.200 δολάρια. Από τις διαφημίσεις στα videos που ‘βάζει’ στα κανάλι της στο YouTube παίρνει 13.500 δολάρια κάθε μέρα. Δηλαδή, 5.000.000 δολάρια το χρόνο.

Mετά το ξέσπασμα της πανδημίας και μέχρι σήμερα, είδε το κοινό της να αυξάνεται κατακόρυφα, με χαρακτηριστικά όσα συμβαίνουν στο YouTube όπου έχει 6.360.000 subscribers και συνολικά 821.386.903 views στα videos που έχει ανεβάσει από τις 16/9 του 2013 που έφτιαξε το κανάλι μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχει video που έχει δώσει στον λαό της, όσο καιρό ο πλανήτης ταλαιπωρείται από τον Covid-19 που να μην έχει πιάσει 1.000.000 views. Το ρεκόρ της είναι αυτό που ακολουθεί.

Προφανώς και έχει σπόνσορες. Έχει συνεργαστεί με παγκόσμια brands, όπως οι Hunkemöller, Bose και Puma.

Στις συμβουλές που έχει να δώσει η Pamela Reif στους wannabe Ιnstagramers και YouTubers είναι α) «να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, γιατί αλλιώς δεν θα σας ακολουθήσουν». Δηλαδή, να αναθέτετε τη δημιουργία του περιεχομένου στους επαγγελματίες, β) «να έχετε συνέπεια και interaction με τους followers σας», που σημαίνει να τσεκάρετε τα σχόλια, να απαντάτε στις ερωτήσεις και να τιμάτε τα αιτήματα του κοινού -ως προς τη δημιουργία περιεχομένου- και γ) «να συνεργαστείτε με αυτούς που μπορούν να σας βοηθήσουν», όπως με άλλα brands ή ειδικούς. Να σου δείξω τι εννοεί.

Μια από τις συνεργασίες της Pamela Reif ήταν με τον Jayson Derullo, για τη δημιουργία video με οκτώ λεπτά δουλειάς στην κοιλιά.

Μια από τις τελευταίες ήταν με το πιο καυτό όνομα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, τον Erling Haaland της Dortmund. Γι’ αυτό το video, αποδέχθηκε σχετικό αίτημα της ομάδας. Ναι, έχει τέτοια δύναμη, πια.

Exit mobile version